Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Sønnen vår på 3 år er veldig allergisk mot dyr, men spesielt katter. Han har også astma, som ofte trigges av allergier. Hvis jeg har klappet en katt tidligere på dag og vaska meg på henda, så vil han fortsatt reagere kraftig når jeg kommer hjem. Svigerforeldrene mine har 4 katter og de har de hatt lenge, så jeg skjønner godt at de er knytta til de. Problemet er at de ikke skjønner hvor allergisk gutten er..De vil ofte komme på besøk, noe jeg og gutten liker veldig godt, men de skjønner ikke at de i det minste burde skifte klær/være nydusja først. I går ringte de og sa fra om at de kom og jeg ga enda en gang beskjed om det med klær osv. Når de kom hit var svigermors svarte genser dekka i kattehår.. Når jeg spurte hvorfor så svarte hun at "barna mine måtte få kos før vi dro". Går det an å være så tankeløs? Har vært oppe i natt med en gutt som har grått og hatt astmaanfall.. Anonymous poster hash: b2045...ba3
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Da må du faktisk fortelle de hvordan deres natt har vært. Eller få mannen til å fortelle det. Og si at kan ikke de respektere hvor viktig det er, at de er så rene fra kattehår som mulig, så kan de ikke komme på besøk. Anonymous poster hash: 3c5e8...38c
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Du, eller aller helst mannen din, må bli strengere. Allergi kan bli verre av å trigges stadig. Kjøp inn to joggedresser i deres størrelse og send dem i dusjen hvis de dukker opp med kattehår. Min søster drev med ridning, og jeg er svært allergisk mot hest. Med skift av klær og dusjing gikk det helt fint. Anonymous poster hash: 4fec4...579
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Ring dem i dag og fortell om natten. Be de snu i døra om det skjer igjen. Forklar at du setter pris på at de kommer, men at de MÅ TA HENSYN! Anonymous poster hash: b659e...e8d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Be mannen om å ringe foreldrene sine i dag og si det som de er: siden dere kom hit i går med kattehår på klærne så har barnebarnet deres i natt hatt astmaanfall, grått, hatt det vondt og ikke fått puste. Mamma'n har sittet oppe med han i hele natt og er utslitt. Synes dere at dette er en akseptabel pris vi bør betale for at dere skal klappe kattene før dere går ut døra? Anonymous poster hash: a18d3...cf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå