Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Er gravid i uke 17 og jeg ser ikke riktig klok ut! Dolly Parton er flatbrystet i forhold til meg:-/ slutter de å vokse på ett tidspunkt i svangerskapet eller kan jeg forvente å bli enda mer framtung?? Anonymous poster hash: 543a5...413
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Er gravid i uke 17 og jeg ser ikke riktig klok ut! Dolly Parton er flatbrystet i forhold til meg:-/ slutter de å vokse på ett tidspunkt i svangerskapet eller kan jeg forvente å bli enda mer framtung?? Anonymous poster hash: 543a5...413 Hihi. Skulle ønske jeg kunne juge. Men nope de kommer ikke til å slutte å vokse. Husk at melka skal komme også. Dvs de blir nok i alle fall 1/3 større enn hva de er nå. Grattis med graviditet Ps. Samme situasjon selv. Er i uke 11 og har allerede spreng mine bh'r Anonymous poster hash: a916d...ec8
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Hihi pupper er rare vesner. Jeg gikk fra D/DD i graviditeten frem til I/J cup etter endt amming. Puppene mine fortsatte mot slutten av amminga. Altså dvs 5-6 størrelser Litt avhengig av hvor stor bh'en er. Gravid på nytt igjen nå og ser at De største J-cupene begynner å bli i minste laget så gruer meg til å måtte gå opp i K eller L under amminga. Tror man bare får ta ting som de kommer Dolly Parton eller ikke så finnes det mange der ute som er mye større enn oss i frontpartiet. Anonymous poster hash: e967d...7cb
TPK Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 Nei. Mine vokste mest etter fødsel. Økte plutselig 1-2 cup-str over natta da melka kom med førstemann.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #5 Skrevet 18. mars 2016 Vræl!! Hehe, jeg kommer ikke til å klare å holde meg oppreist til slutt jeg da😱 Anonymous poster hash: 543a5...413
Julie (: Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Mine bryster har vokst en del i første trimester og så stabilisert seg. Husk at det kan bli påvirket av hvor mye du generelt legger på deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå