Gå til innhold

Gammel kollega gifter seg...gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt sporadisk kontakt..jeg har aldri møtt mannen hennes. Har lyst til å gi en liten oppmerksomhet til bryllupet. Er det rart å kjøpe en ting til henne bare? Eventuelt hva kan jeg kjøpet begge to uten at det blir rart og dyrt.

Anonymous poster hash: f44c9...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir VELDIG rart å gi en bryllupsgave bare til henne. En bryllupsgave er til paret.

Skrevet

Gi blomster.

Skrevet

Kjøp noe fra ønskelista. Du kan ikke kjøpe noe bare til henne! Blomster har de vel nok av den dagen.

Anonymous poster hash: 4f21e...f1a

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal kjøpe... Sølvskjeen - italiensk kokebok ala vår rutete kokebok. Alle som gifter seg i Italia får denne.

Skrevet

Da vet jeg hva jeg skal kjøpe... Sølvskjeen - italiensk kokebok ala vår rutete kokebok. Alle som gifter seg i Italia får denne.

Høres bra ut. 

Anonymous poster hash: 46ffd...07a

Skrevet

Du kan iallefall ikke gi gave bare til henne! Det er jo kjempeteit! Dersom du ikke orker å finne på noe å kjøpe, så hadde jeg gitt blomster.

Anonymous poster hash: 518a6...161

Skrevet

Hva med å kjøpe en bukett med roser og en eske med konfekt evt en flaske vin ( får ok vin til 100 kr) å ta et lite besøk til henne en liten stund før bryllupet for å gratulere henne med det kommende bryllupet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...