Gå til innhold

Berserk. Jeg syns programmene har vært grei underholdning, men i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns jeg den baktus-figuren med gitaren ødelegger alt. Fæle sangstemmen, og den jævla gitar med overalt!

Anonymous poster hash: a5373...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo kul! Kjempeirriterende og helt ufattelig at han fikk være med, men han er jo uovertruffen som komi-innslag 😂

Skrevet

Han er jo kul! Kjempeirriterende og helt ufattelig at han fikk være med, men han er jo uovertruffen som komi-innslag 😂

Syns bare han er tragisk. Og jeg hater når folk som spiller gitar tror at alle vil høre gitarspill hele tiden!!😂😂

Anonymous poster hash: a5373...9c9

Skrevet

Han er jo superlat! Ligger på sofaen og drar seg og spiller gitar. Hvorfor bidrar han ikke?

Anonymous poster hash: 5b343...0a2
Skrevet

Han er jo superlat! Ligger på sofaen og drar seg og spiller gitar. Hvorfor bidrar han ikke?

Anonymous poster hash: 5b343...0a2

Fordi han er talentløs? -I dag bidro han tross alt med å hive lokket til kaffekjelen på sjøen - og tidligere en episode så sysselsatte han jo Anne-Kat med å vaske over alle koppene etter at han hadde tatt oppvasken 😂

Ut over det tror jeg at det klippes for å skape god tv - og det er god tv at han bare sitter i sofaen.

Skrevet

Hvem er han egentlig? Ikke helt skjønt det jeg

Anonymous poster hash: 61980...7b4
Skrevet

Kanskje litt flaut å si det, men jeg ble ikke det dugg glupere :legrine: :legrine:

God gammel rocker. Ikke helt ukjent

Uff, fremdeles helt blankt :sjokkert:  Pinlig :legrine:

Skrevet

Han er ikke kjent for meg, aner ikke hvem han er. Eneste jeg har lært om han er at han er en stor tulling..

Anonymous poster hash: f5281...05c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...