Gå til innhold

Venninner 12-35 år Oslo / Drammen området


Mrs.BP

Anbefalte innlegg

Hei! :) Jeg er ei jente på 20 år. Jeg ser på meg selv som ei allsidig jente med allsidige interesser. Liker å omgås mennesker både på min alder, de som er noen år yngre enn meg og de som er noen år eldre. Om du for eksempel har en tenåring i huset som kunne tenke seg en ny venn eller selv kunne tenke deg å bli kjent og utvide vennekretsen din, så ikke nøl med å ta kontakt! :) Jeg er imøtekommende mot alle seriøse henvendelser.

 

Kan jo nevne noe jeg liker veldig godt. Barn, dyr, hoppe på trampoline, dra på tusenfryd om sommeren, henge i byen, se filmer, høre på musikk, skravle, shopping, gå på kafe, strandlivet, dra ut på byen av og til, bowling og kino.

 

Ellers er jeg en ærlig, positiv og hyggelig person som elsker å være seg selv. :)

Skriv gjerne noen ord til meg om du lurer på noe eller kunne tenke deg kontakt. Hadde vært veldig hyggelig om også du bor i Oslo området og omegn, Drammen eller nedre Buskerud eller Asker og omegn.

 

Ha det fint så lenge da godtfolk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ønsker du kontakt med en 12-åring? ??

 

Anonymous poster hash: 5b801...be7

 

Hei du! :) Hehe, nei kanskje lett å misforstå, men jeg ønsker ikke spesifikt kontakt med 12-åringer. Du kunne like gjerne sagt "Hvorfor ønsker du kontakt med en 35-åring?" Må sette en øvre og nedre aldersgrense vet du, så da strakk jeg den heller litt lenger i begge ender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...