Gå til innhold

Hvor mange av dere skal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere skal ha påskeferie med barna fra i morgen ettermiddag? Her slutter barna på skolen kl 12.00 i morgen og da er det påskeferie for hele familien. Her har vi muligheten til å være sammen med barna hver eneste skoleferie og det er helt fantastisk.

Gleder oss alle mann til påskeferie med grilling, turer, ski, aking, spill osv osv i 10 dager. ☀️☀️

Anonymous poster hash: 99a5c...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha påskeferie med barna fra kl.14 imorgen til onsdagen etter påske 😊

Skrevet

Vi har påskeferie alle mann alle fra kl 1405 i morgen!

Gleder oss til 10 dager med familikos, spill, gode frokoster, nok søvn, skiturer, aking, sosialt samvær med venner og noen turer til sykehuset😊

Anonymous poster hash: d1f43...ec9

Skrevet

Vi starter også påskeferien i morgen :)

Anonymous poster hash: 97100...194

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke før tirsdag kl 12 desverre. Men skal på hotell i helga likevel ;) så en liten start blir det jo :)

Skrevet

Vi skal ha ferie sammen til onsdag, så skal de til faren sin :) Gleder meg til begge deler ;)

Anonymous poster hash: 4fa23...572
Skrevet

Her er det ikke ferie for alle før mandag kl.16..Mann og barn har ferie fra i morgen da,jeg skal jobbe mandagen 😊

Anonymous poster hash: a1da9...046

Skrevet

Her startet ferien forrige fredag allerede og det er tilbake på skolen på mandag.

De har ikke påskeferie her, men spring break. Neste uke er det kun fredag hun har fri.

Skrevet

Jeg skal jobbe de tre første dagene i neste uke, men mannen min har fri fra i morgen ettermiddag og ut heeeeele påsken 😁

Skrevet

Jeg er sykemeldt ( :,( ) så ja jeg skal jo være hjemme.. Men ville heller ha gått på jobb. Da hadde jeg ihvertfall fungert som et normalt menneske de timene jeg var hjemme. Nå fungerer jeg jo ikke, så blir desverre ikke mye kos, turer og grilling på barna våre i år :( Heldigvis er det bare for en periode, da et svangerskap tar slutt en gang ;)

Mannen skal ha litt fri. Tror han jobber de første 2-3 dagene i neste uke, så er det fri :)

Anonymous poster hash: 7f6ac...54e

Skrevet

Jeg er i mammaperm, men mannen skal jobbe til og med onsdag i neste uke. Drar på fjellet skjærtorsdag.

Anonymous poster hash: d9405...32e

Skrevet

Barna skal ha fri hele påsken, jeg skal jobbe mandag til onsdag, og de skal til faren. Eller blir det slalom første helga og hytte ved sjøen resten. Håper på sol.

Anonymous poster hash: 763f2...8be

Skrevet

Her slutter skolen 1430 i morgen, så fra da har vi alle ferie. Jeg har hatt mulighet til å ta litt fri denne uken også, så barnehagebarna har hatt ferie siden tirsdag. Deilig med to uker fri💛

Anonymous poster hash: d8c7c...bee

Skrevet

Har påskeferie fra idag, mini skal i bhg mandag til tirsdag,mens fri fra barnehagen på onsdagen

Skrevet

Jeg jobber hele påsken, fri en dag! Mannen min jobber også, men vi har masse familie som steller pent med ungene

Skrevet

Første året på lenge der jeg har fri hele påska, og gutten min skal også ha fri hele påska:-) bypåske frem til torsdag, da drar vi på fjellet;-)

Anonymous poster hash: b30ff...7c9

Skrevet

Her tok vi påskeferie i dag , og har vinterferie samtidig. Så vi har alle sammen fri til 4 april ☺️

Anonymous poster hash: 7171a...444

Skrevet

Her er det to uker fri for ungene. Og ja - voksne og.

Anonymous poster hash: 0cd84...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...