Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Hvor mange av dere skal ha påskeferie med barna fra i morgen ettermiddag? Her slutter barna på skolen kl 12.00 i morgen og da er det påskeferie for hele familien. Her har vi muligheten til å være sammen med barna hver eneste skoleferie og det er helt fantastisk. Gleder oss alle mann til påskeferie med grilling, turer, ski, aking, spill osv osv i 10 dager. ☀️☀️ Anonymous poster hash: 99a5c...71a
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg skal ha påskeferie med barna fra kl.14 imorgen til onsdagen etter påske 😊
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Vi har påskeferie alle mann alle fra kl 1405 i morgen! Gleder oss til 10 dager med familikos, spill, gode frokoster, nok søvn, skiturer, aking, sosialt samvær med venner og noen turer til sykehuset😊 Anonymous poster hash: d1f43...ec9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Vi starter også påskeferien i morgen Anonymous poster hash: 97100...194
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Ikke før tirsdag kl 12 desverre. Men skal på hotell i helga likevel så en liten start blir det jo
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Vi skal ha ferie sammen til onsdag, så skal de til faren sin Gleder meg til begge deler Anonymous poster hash: 4fa23...572
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Her er det ikke ferie for alle før mandag kl.16..Mann og barn har ferie fra i morgen da,jeg skal jobbe mandagen 😊 Anonymous poster hash: a1da9...046
PeppaPig Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Her startet ferien forrige fredag allerede og det er tilbake på skolen på mandag. De har ikke påskeferie her, men spring break. Neste uke er det kun fredag hun har fri.
Love my kidz Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 Jeg skal jobbe de tre første dagene i neste uke, men mannen min har fri fra i morgen ettermiddag og ut heeeeele påsken 😁
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 Jeg er sykemeldt ( :,( ) så ja jeg skal jo være hjemme.. Men ville heller ha gått på jobb. Da hadde jeg ihvertfall fungert som et normalt menneske de timene jeg var hjemme. Nå fungerer jeg jo ikke, så blir desverre ikke mye kos, turer og grilling på barna våre i år Heldigvis er det bare for en periode, da et svangerskap tar slutt en gang Mannen skal ha litt fri. Tror han jobber de første 2-3 dagene i neste uke, så er det fri Anonymous poster hash: 7f6ac...54e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 Jeg er i mammaperm, men mannen skal jobbe til og med onsdag i neste uke. Drar på fjellet skjærtorsdag. Anonymous poster hash: d9405...32e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Barna skal ha fri hele påsken, jeg skal jobbe mandag til onsdag, og de skal til faren. Eller blir det slalom første helga og hytte ved sjøen resten. Håper på sol. Anonymous poster hash: 763f2...8be
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 Her slutter skolen 1430 i morgen, så fra da har vi alle ferie. Jeg har hatt mulighet til å ta litt fri denne uken også, så barnehagebarna har hatt ferie siden tirsdag. Deilig med to uker fri💛 Anonymous poster hash: d8c7c...bee
februarprins2013 Skrevet 18. mars 2016 #14 Skrevet 18. mars 2016 Har påskeferie fra idag, mini skal i bhg mandag til tirsdag,mens fri fra barnehagen på onsdagen
nasse nøffen Skrevet 18. mars 2016 #15 Skrevet 18. mars 2016 Jeg jobber hele påsken, fri en dag! Mannen min jobber også, men vi har masse familie som steller pent med ungene
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #16 Skrevet 18. mars 2016 Første året på lenge der jeg har fri hele påska, og gutten min skal også ha fri hele påska:-) bypåske frem til torsdag, da drar vi på fjellet;-) Anonymous poster hash: b30ff...7c9
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #17 Skrevet 18. mars 2016 Her tok vi påskeferie i dag , og har vinterferie samtidig. Så vi har alle sammen fri til 4 april ☺️ Anonymous poster hash: 7171a...444
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2016 #18 Skrevet 18. mars 2016 Her er det to uker fri for ungene. Og ja - voksne og. Anonymous poster hash: 0cd84...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå