Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Gikk nylig over fra sykepenger til aap, er i tiltak. Arbeidsplassen er stengt på røddager, får jeg da ikke betalt for røddagene? Anonymous poster hash: 26d16...036
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Joda, aap får du 5 dager i uken uansett om det er helligdager eller ikke Anonymous poster hash: d95e7...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå