Gå til innhold

bar mage på damer over 30 .. Harry? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes skjørt som er høye i livet og korte topper er så fint. Slik at kanskje 5 cm av magen syntes. Er det litt desperat å gå slik om man er over 30?? Mener ikke superkorte miniskjørt altså.

Anonymous poster hash: b1768...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forferdelig

Anonymous poster hash: f0d5a...4b3
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ikke engang jenta på 11 får gå sånn

Skrevet

Det er et stort nei nei på alle andre enn modeller!

Skrevet

Ser de her Kardashian søstrene går endel med det, ser bare dumt ut

Skrevet

Stygt uansett alder

Anonymous poster hash: 23dce...f58

Skrevet

Kommer an på om kroppen er veltrent, og i hvilken setting. Er man slank og fin, og det er varmt i lufta eller man er på byen syns jeg mange jeg kjenner som er 30 kunne vært helt fantastisk flotte! Jeg er lubben og har strekkmerker etter fødselen, så ville aldri kledd meg så de syntes. Men jeg er 27, og hadde jeg hatt kropp og selvtillit kunne jeg fint kledd meg i et trangt skjørt og en topp som gjorde at litt av magen syntes. Noe som er harry er magetopp og skjørt eller bukse som er lavt på livet. Er det høyt på livet og bare 5-10 cm mage, kan det være både classy og sexy med riktig tilbehør! Mange flotte damer rundt 30 som absolutt ville vært fine med det.

Skrevet

Kommer an på om kroppen er veltrent, og i hvilken setting. Er man slank og fin, og det er varmt i lufta eller man er på byen syns jeg mange jeg kjenner som er 30 kunne vært helt fantastisk flotte! Jeg er lubben og har strekkmerker etter fødselen, så ville aldri kledd meg så de syntes. Men jeg er 27, og hadde jeg hatt kropp og selvtillit kunne jeg fint kledd meg i et trangt skjørt og en topp som gjorde at litt av magen syntes. Noe som er harry er magetopp og skjørt eller bukse som er lavt på livet. Er det høyt på livet og bare 5-10 cm mage, kan det være både classy og sexy med riktig tilbehør! Mange flotte damer rundt 30 som absolutt ville vært fine med det.

Jeg er 175 høy og veier 65 kg. Veltrent mage. Har ikke gått slik altså, men syntes det kan være litt fint. Og nei, er ikke snakk om at mer enn 5 cm syntes. Ikke hele magen 😉

Hi

Skrevet

Det er ikke noe pent hos noen uavhengig av hvor stram man er i fisken, men hos noen kan det være verre enn hos andre.

Anonymous poster hash: de11f...79a
Skrevet

http://aninekristin.femelle.no/2013/04/27/my-new-belly-top/

Det øverste bildet er et godt eksempel på hva jeg mener, ville nok ikke hatt det skjørtet selv men glipa mellom toppen og skjørtet er lekker på en flott 30 åring!

Med mindre man er 18 - 19 år, så ser det bare krampeaktig ut synes jeg

Skrevet

Kommer litt på settingen. Hadde aldri gått slik på jobb, men kunne gått slik på byen med jentene eller lignende (er 27 år).

Syns ikke det er harry, men syns det ser litt rart ut når både toppen og skjøtet er veldig trangt.

Anonymous poster hash: 025df...3ec

Skrevet

Det øverste bildet er et godt eksempel på hva jeg mener, ville nok ikke hatt det skjørtet selv men glipa mellom toppen og skjørtet er lekker på en flott 30 åring!

Jeg er uenig! Den genseren og en svart bukse som er høy i livet. Skoletter med litt hæl og en lang kåpe/jakke på utsiden hadde vært dritlekkert 😊 Ville hatt et stort smykke og løst viltert hår inntil 😊
Skrevet

Jeg er uenig! Den genseren og en svart bukse som er høy i livet. Skoletter med litt hæl og en lang kåpe/jakke på utsiden hadde vært dritlekkert Ville hatt et stort smykke og løst viltert hår inntil

Men en bukse som er så høy i livet og bar mage, så får man jo utrolig lang rumpe da

Skrevet

Det ser idiotisk ut, uansett alder.

Anonymous poster hash: b32f1...00a

Skrevet

Jeg liker det og har et par slike topper selv.

Hilsen 33 år :P

Anonymous poster hash: 9e583...4e1

Skrevet

Ja, det er slik jeg mener. Og selvsagt da på byen 😄

Hi

Skrevet

Jeg synes egentlig ikke det var så veldig fint, selv om jenta var pen.

Det er ikke stygt, men det er mye jeg synes er mye mer feminint og pent av klær. 

Anonymous poster hash: b0a48...607
Skrevet

Jeg synes det ikke ser bra ut uansett alder og kropp.

Anonymous poster hash: 3aa0a...7e3
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint 😊 Hele India går forøvrig kledd sånn ☺️

Anonymous poster hash: 75342...f27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...