Gå til innhold

6 åring som ikke hører

Anbefalte innlegg

Skrevet

En på 6,5 år får beskjed om å ikke gå inn på førersiden og så gå bak til sitt sete derfra fordi skoene er så møkkete. Og som da Gjør det likevel. Ok å få en kraftig konsekvens med det samme? En som er så gammel burde ikke trenge flere sjanser på noe sånt? Han fikk en tydelig beskjed som han valgte å overse.

Anonymous poster hash: 84f3b...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Riv han ut igjen og gi han en runde med drittkjeft.

Anonymous poster hash: ea5e0...906

Skrevet

D hadde konsekvensen blitt at jeg hadde fotfulgt han når han skal inn i bilen, helt til han hadde lært.

Jeg hadde benyttet anledningen til å forklare hvorfor jeg må passe på.

Tydelig og bestemt.

Det haddd hjulpet her.

Anonymous poster hash: 6e239...449

Skrevet

Han fikk husarrest i ettermiddag. Det skal legges til at dette ikke er første gang han ikke hører. Selv etter mange beskjeder. Han har nok fått for lite konsekvenser. Så nå må vi bli strengere.

Skrevet

Han fikk husarrest i ettermiddag. Det skal legges til at dette ikke er første gang han ikke hører. Selv etter mange beskjeder. Han har nok fått for lite konsekvenser. Så nå må vi bli strengere.

Husarrest er jo den lammestek straffen som finnes! Åttitallet ringte og ville tilbake? ; )

Anonymous poster hash: 92e17...c92

Skrevet

Min har gjort dette et par ganger selv.

Konsekvensen er at hun har selv måtte børste/vaske bort skitten som havnet på setet/setene.

Selvfølgelig må han forstå at det han gjør får konsekvenser, men husarrest er kanskje ikke veien å gå. Konsekvensen (eller straffen) må jo stå i forhold til det han har gjort.

Anonymous poster hash: 27459...164
Skrevet

Jeg spør sikkert dumt, men... hvorfor stopper du ham ikke mens han gjør det? Og kjefter ham stiv?

Å komme flere timer etterpå er jo døvt. Og bilen er like skitten samme hvor mye han få husarrest. Det er ikke en "konsekvens".

Anonymous poster hash: 950a3...ad7

Skrevet

Husarrest var kanskje feil ord. Men han fikk ikke lov å ringe på hos nabogutten når vi kom hjem. Denne straffen skjedde direkte etter hendelsen. Ingenting som skjedde flere timer etterpå.

Hi

Skrevet

Ville satt ham til å støvsuge bilen innvendig. Da får han en konsekvens som henger sammen med hva han gjorde, som tar tid han heller kunne brukt til andre ting.

Anonymous poster hash: 4e3bf...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...