Gå til innhold

Hvor mange Grandiosa


Anbefalte innlegg

Skrevet

til 3 barn (3, 5 og 8 år)? Bør det holde med 1 eller trenger man 2?



Anonymous poster hash: e62ab...1a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville hatt 2.. Spørs hvor storspiste de er da.

 

Anonymous poster hash: f8e50...876

Skrevet

For mine på 2, 8 og 12 holder det med én ihvertfall, selv om 12-åringen er storspist.

 

Anonymous poster hash: e9828...c71

Skrevet

Kommer veldig ann på ungene, hadde det vært hos oss hadde det blitt mye restere av en. Meg, min mann og de to yngste barna klarer oss med en. Deling, de to andre vil ha en hver.

 

Mine foreldre og min søster kan fortsatt dele en grandiosa, så det er veldig forskjell på hva folk spiser. Nå er ikke min familie veldig storspiste, vi spiser nok heller litt oftere enn endel andre.

 

Anonymous poster hash: 43559...605

Skrevet

For mine på 2, 8 og 12 holder det med én ihvertfall, selv om 12-åringen er storspist.

 

Anonymous poster hash: e9828...c71

 

Det går faktisk ikke an å kalle en 12-åring storspist og så si at en er nok til både 12-åringen + to andre barn ;)

 

Barna mine er storspist (og tynne som streker alle sammen), og her beregner vi fire grandiser dersom alle skal spise. 13-åringen og 11-åringen spiser en hver, mens 8-åringen og 6-åringen spiser 1/2-3/4-deler hver. Resten går ned som kvelds, eller 13-åringen spiser litt over en til middag.

 

Og før hylekoret ev. starter, nei, vi pleier ikke å ha grandis til middag, men det skjer et par ganger i året.

 

Anonymous poster hash: 9cd6c...820

Skrevet

Mine jenter på 6 og 8 år spiser en i sammen, altså en halv en hver, og de kunne sikkert spist mer også om jeg lagde mer...

 

12 og 14 åringene spiser fint en hver.

 

Grandis er hverken sunt eller kalorifattig, men men heller ikke mektig, man blir ikke stappmett av 1,5 pizzastykke altså, ihvertfall ikke en aktiv 12-åring.

 

Jeg ville hatt 2 stykker.



Anonymous poster hash: 3ab26...e35
Skrevet

Her dele jeg og ungene på 6 og 8 en pizza og da er det ofte en del igjen så😜. Er det tomt er det fordi at jeg har spist halve isåfall😜.

 

 

Anonymous poster hash: 24fb9...f2d

Skrevet

1 pizza må holde , er de mere sulten gi de et snacks fat med frukt og grønt til dessert.

 

Anonymous poster hash: 9bac6...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...