Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Her sliter mannen med å akseptere min kropp. Har vitiligo over store deler av kroppen og ser ut som leopard i huden. Dette gjør at mannen synes det er vanskelig å ha sex for eksempel. Han synes det er frastøtende, men er ikke akkurat noe jeg får gjort noe med. Har også overflødig hud på magen etter fødsler, med skrukker, noe han synes også er vanskelig å forholde seg til. Flere i samme båt? Anonymous poster hash: 8acdc...519
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Nei? Min mann elsker kroppen min, han får ikke nok av den og vil helst ha meg naken hele tiden! Akkurat som det skal være!.. Han mannen din er ikke noe mann..Han høres ut som en fjott av en drittunge. Anonymous poster hash: 01c20...599
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Mannen din høres mer ut som en umoden gutt enn en Mann. Helt ærlig - jeg tror ikke det er huden din som er mannens problem. I så fall er han veldig overfladisk. Har dere andre problemer i forholdet? Jeg er tilbøyelig til å tro at mannen avviser deg fordi han ikke tør si/gjøre noe med det som er hans egentlige problem. Jeg hadde ikke blitt i et forhold med en mann som fant meg frastøtende!!! Og hadde gått - ikke for å skåne mannen, men for at jeg selv skulle få en mann som fortjener meg, for jeg fortjener sannelig mye mer enn en mann som psyker meg ned. Anonymous poster hash: 56dea...f11
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Her sliter mannen med å akseptere min kropp. Har vitiligo over store deler av kroppen og ser ut som leopard i huden. Dette gjør at mannen synes det er vanskelig å ha sex for eksempel. Han synes det er frastøtende, men er ikke akkurat noe jeg får gjort noe med. Har også overflødig hud på magen etter fødsler, med skrukker, noe han synes også er vanskelig å forholde seg til. Flere i samme båt? Anonymous poster hash: 8acdc...519 Se denne videoen og be mannen gjøre det samme! http://youtu.be/SjbX6mDnMwM Du er ikke kroppen din. Har mannen din sagt at han synes du er frastøtende eller er det bare noe du tror? Hvis han har sagt det, så er han ond og han elsker deg ikke. Gå fra han! Anonymous poster hash: 0f1aa...2d0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Her er jeg 40 kg overvektig og mannen liker kroppen min:-) er på vei ned, men tar tid. Og han sier at jeg ikke må bli for tynn:-) Anonymous poster hash: f24b9...052
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de I så fall var det jo merkelig at han valgte en kone med vitiligo.... Nei, dette høres ut som en unnskyldning for noe helt annet. Anonymous poster hash: 56dea...f11
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de I så fall var det jo merkelig at han valgte en kone med vitiligo.... Nei, dette høres ut som en unnskyldning for noe helt annet. Anonymous poster hash: 56dea...f11 Det er ikke sikkert hun var like kraftig rammet da de møttes. Vitiligo blomstrer som oftest opp litt etter litt. Anonymous poster hash: 46d8f...7de
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #9 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de I så fall var det jo merkelig at han valgte en kone med vitiligo.... Nei, dette høres ut som en unnskyldning for noe helt annet. Anonymous poster hash: 56dea...f11 Det er ikke sikkert hun var like kraftig rammet da de møttes. Vitiligo blomstrer som oftest opp litt etter litt. Anonymous poster hash: 46d8f...7de Likevel, det kommer ikke over natten. Jeg tviler på at han ville valgt en partner med vitiligo hvis han hadde en slik fobi i utgangspunktet. Jeg har bl.a. mye arr på kroppen og en annen hudsykdom + at jeg flørter med vitiligo sekundært til noe annet. Er singel i øyeblikket, men mine ekser har gjort strekene og merkene til noe fint. De har massert hele kroppen min, fulgt arrene og utslettene og sett om de kunne se om de lignet på noe, vi har ledd av det, siden noen er mer sensible har de sjekket om det også kunne bety mer erogene.... og etterhvert har ingen av oss tenkt over at de er der, det bare er en del av meg, på samme måte som hårfargen og øyefargen. Kort sagt - en mann som har gode følelser for en kvinne bryr seg ikke om bagateller som linjer i huden eller pigmentendringer. Anonymous poster hash: 56dea...f11
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de Haha dagens 😂😂😂 Hi, dette er trist. Mannen din høres umoden ut. Anonymous poster hash: b5292...b7f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 HI, Det kan hende mannen din ikke kan noe for det. Ang. vitiligoen. Det finnes nemlig en fobi der man frykter rundinger, hull og ujevne overflater og forskjellige farger. Det er mange som kan oppleve en slags kraftig stressreaksjon ved eksponering. Det kan jo hende han har denne fobien? Anonymous poster hash: 46d8f...7de Haha dagens Hi, dette er trist. Mannen din høres umoden ut. Anonymous poster hash: b5292...b7f Hvorfor er det dagens? Det er en reell og anerkjent fobi. Google Tryphophobia. Anonymous poster hash: 46d8f...7de
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Jeg sliter med å tro at dette er sant jeg?? Og om mannen har fobi mot rundinger så hadde de vel strengt talt ikke hatt barn sammen? med mindre HI ble inseminert med en kvadratisk sprøyte!! Hadde mannen sagt til meg at han finner kroppen min avstøtende hadde hver eneste romantisk følelse forsvunnet like fort som en fyllefis!! Mannen din høres ut som en paradis hotelkandidat, Sorry meg!!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 Hvorfor er det dagens? Det er en reell og anerkjent fobi. Google Tryphophobia. Anonymous poster hash: 46d8f...7de Som jeg har skrevet over et sted, en mann med en slik angst ville ikke gått inn i et forhold med noen som var preget av det han hadde angst for. Og om det hadde vært noe som kom til så er mannen voksen nok til at han burde oppsøke hjelp for sin angst - for dette er hans problem, ikke His. Angst fritar ikke for omtenksomhet og det å ta ansvar for seg selv. En slik diagnose i dette tilfellet er søkt, derfor vil jeg tro annie over her mente det var dagens... noe jeg er enig i. Anonymous poster hash: 56dea...f11
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #14 Skrevet 17. mars 2016 Dette var trist lesning. Har ei venninne med en mann som ikke orket sex med henne etter at hun hadde lagt på seg en del. Han la ikke skjul på at han fant henne frastøtende. Hun gikk fra han. Men de fant tilbake igjen etter ett års tid, og kjærligheten blomstret opp. Var nok andre problemer som lå bak enn bare kroppen hennes. Og når det ble løst, så var ikke kroppen et tema lenger... Føler meg heldig som har en mann som begjærer meg samme hvordan jeg ser ut. Er kronisk jojo-slanker, noe kroppen bærer preg av. Når jeg er tykk har jeg fyldige pupper men har valker og føler selv jeg ser ut som en blubbe. Når jeg er tynnere er huden løsere, og puppene ser ut som to vrengte bukselommer. Aldeles ikke sexy... Likevel tenner han som et fyrverkeri når jeg er naken, og han elsker å ta på kroppen min. Jeg tenker det er noe med at man elsker personen inni kroppen... Du fortjener bedre enn det der! En som synes du er flott som du er! Anonymous poster hash: f7f4d...c1d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #15 Skrevet 17. mars 2016 Huff, så trist! Synes du takler det forbausende bra, jeg hadde brutt fullstendig sammen! Anonymous poster hash: 3032f...4d5
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2016 #16 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Syns det høres ut som om mannens holdninger og sjeleliv er mer frastøtende enn konas utseende. Jeg foretrekker mennesker som er pene inni og stygge utenpå framfor dem som er motsatt😝😡 Endret 17. mars 2016 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå