Gå til innhold

6mnd, søvn og mat

Anbefalte innlegg

Gjest Señorita1
Skrevet

Bare lurte på hva/hvor mange faste måltider deres på 6mnd spiser? Og når nattaavvente dere evt (får flaske her.)

Min får grøt morgen og kveld og prøver med middag i 14/15 tiden.

Og hvordan er søvnen? Han sovner ca kl 19 for kvelden, og våkner en gang hvor han får flaske. Men jeg usikker på om han trenger eller om det er vane. Har noen ganger blandet 200 og andre ganger 100. Han sovner med en gang og klager ikke uansett hvor lite. Han får, men vann vil han ikke ha.våkner for tiden rundt 5 på morningen. Den første luren etter han har våknet, sovner han av seg selv i sengen (på kvelden også). Resten av dagen gjør han ikkedet,sovner avog til i vogna, men han kan være stuptrøtt iløpet av dagen. Han sover som regel korte daglurer, veldig sjelden mer enn en time. 2-2,5 time på dagtid er vanlig, fordelt på tre lurer, noen ganger to. Som regel ikke soving etter 27. Hvordan var deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 6 mnd spiser grøt til frokost og kveldsmat, og middag/lunsj rundt 13.00.

+ Morsmelk til alle måltider.

Sover 2-3 dupper ila dagen, derav 2 korte (30-45min) og en lang(2-2,5 time)

Sovner rundt 19-20 og sover til ca 02.00- Morsmelk, sover til 05.00-Morsmelk og sover til han blir vekket rundt 06.30( Storesøsken som er klare for å starte dagen og som ikke har hørt om innestemme😂)

Når han er syk dier han annenhver time ca😓😴

Anonymous poster hash: 5b519...a89

Skrevet

7 mnd

Grøt til frokost

Ammer etter dupper (2-3 ganger)

Frukt midt på dagen

Smaksporsjoner av middag ila ettermiddagen. Vil som regel ikke ha

Grøt til kveldsmat.

Pupp før leggetid + 2-3 ganger midnatt.

Ammer 2-4 ganger før han står påå kl 06.

Våkner ca 06

Sover 1-3 dupper, avhengig av lengde. Som regel 0,5-1 time.

Legges ca 18.30-19.00

Våkner hvert 30. minutt fra midnatt til 06.00 :(

Anonymous poster hash: 62862...b71
Gjest Señorita1
Skrevet

Hver 30 min hørtes slitsomt ut. Min sover fin t på natten, men sover nesten ikke noe på dagen lenger...han kan være stuptrøtt...gnir seg i øynene og er nesten rød i øynene. Legger han lenge før det blir så ille, men han får liksom ikke sove. Ikke alktid hverken vogn eller bæresele fungerer heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...