Gå til innhold

Noen som har hatt influensa i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger rett ut på sofaen med feber, hodepine, tett nese og vondt i kroppen. Trodde det var forkjølelse, men begynner jeg å bli usikker på om det er en mild influensa. Har bare hatt influensa en gang tidligere, svineinfluensa, og da var jeg 10 ganger verre.

Var influensa dere hadde i år relativt mild? Hvor lenge varte den (bekymret for påskeplanene går i vasken)?

Anonymous poster hash: 97a0a...340

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :/ to uker lå jeg med influensa , og nå med ørebetennelse :/

Anonymous poster hash: d4dcf...362

Skrevet

Flere rundt meg har hatt den. Influensa kjennetegnes med at den kommer fort (i løpet av timer). Jeg er vaksinert og har sluppet unna så langt.

Anonymous poster hash: e392b...d72
Skrevet

Sønnen og eksmannen hadde i forrige uke, feber 5-6 dager, slapp, hodepine, stygg hoste, snørr og verk i kroppen.

Anonymous poster hash: 8892f...cbe
Skrevet

Jeg har ikke hatt influensa siden 2006. Da kom feberen kjapt og ila 3-4 timer hadde jeg over 40 i feber. Var skikkelig dårlig i minst 7 dager.

Det som kjennetegner influensa er vel høy feber over mange dager?

En forkjølelse kan være skikkelig kjip den også, altså👎

Anonymous poster hash: 568f8...7f9

Skrevet

Jeg har ikke hatt influensa siden 2006. Da kom feberen kjapt og ila 3-4 timer hadde jeg over 40 i feber. Var skikkelig dårlig i minst 7 dager.

Det som kjennetegner influensa er vel høy feber over mange dager?

En forkjølelse kan være skikkelig kjip den også, altsåAnonymous poster hash: 568f8...7f9

Jeg har ikke over 40 i feber, håper det er en forkjølelse slik jeg er frisk innen et par dager :)

Anonymous poster hash: 97a0a...340

Skrevet

Nei, det har jeg faktisk aldri hatt (bank i bordet!). Og vet bare om én som har fått det denne sesongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...