Gå til innhold

Bukser etter graviditet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om buksene mine passer er d fortsatt den ene graviditetsbuksem fra hm i tynn svart stoff som sitter best. Fasongen er fin og skulle ønske denne fantes i vanlig pga d tynne stoffet. Ser ut som en fin sort bukse.

Går d an å lage til som vanlig bukse ?😂😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 38e9c...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også to gravidbukser jeg nekter å slutte å bruke! 🙈 Er bare tre uker siden fødsel og har KS-arr jeg helst vil skåne så mye som mulig, så her går jeg fortsatt i de buksene. Kommer nok ikke til å kvitte meg med de før det blir hull i de eller noe. Det vises jo ikke at det er gravidbukser når man har bluse/genser utenpå da.

 

Anonymous poster hash: 2cd32...67e

Skrevet

Men her er d tre mnd siden fødsel 😝

 

Anonymous poster hash: 38e9c...ecb

Skrevet

Men her er d tre mnd siden fødsel 😝

 

Anonymous poster hash: 38e9c...ecb

Skrevet

Her er det 8 uker siden fødsel og det er fortsatt en av gravidbuksene jeg bruker.

Av den enkle grunn at jeg ikke vil kjøpe for mye klær før jeg har gått ned mer av det jeg la på meg i graviditeten, ;)

 

Anonymous poster hash: 19441...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...