Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Selv om buksene mine passer er d fortsatt den ene graviditetsbuksem fra hm i tynn svart stoff som sitter best. Fasongen er fin og skulle ønske denne fantes i vanlig pga d tynne stoffet. Ser ut som en fin sort bukse. Går d an å lage til som vanlig bukse ?😂😂😂😂 Anonymous poster hash: 38e9c...ecb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg har også to gravidbukser jeg nekter å slutte å bruke! 🙈 Er bare tre uker siden fødsel og har KS-arr jeg helst vil skåne så mye som mulig, så her går jeg fortsatt i de buksene. Kommer nok ikke til å kvitte meg med de før det blir hull i de eller noe. Det vises jo ikke at det er gravidbukser når man har bluse/genser utenpå da. Anonymous poster hash: 2cd32...67e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Men her er d tre mnd siden fødsel 😝 Anonymous poster hash: 38e9c...ecb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Men her er d tre mnd siden fødsel 😝 Anonymous poster hash: 38e9c...ecb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Her er det 8 uker siden fødsel og det er fortsatt en av gravidbuksene jeg bruker. Av den enkle grunn at jeg ikke vil kjøpe for mye klær før jeg har gått ned mer av det jeg la på meg i graviditeten, Anonymous poster hash: 19441...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå