Gå til innhold

Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar avtalte jeg med min arbeidsgiver at jeg skulle bytte 2 arbeidsdager,få fri 1 dag i påsken mot å heller jobbe 1 dag i pinsen. I februar gikk jeg inn i langtidssykemelding, og nå sier arbeidsgiver at jeg ikke kan gå tilbake på den avtalen og at jeg da ikke får utbetalt helligdagstillegget for påskedagen, men skal da etter planen jobbe 2.pinsedag. Kan de kreve det? 



Anonymous poster hash: 3d3bc...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

I januar avtalte jeg med min arbeidsgiver at jeg skulle bytte 2 arbeidsdager,få fri 1 dag i påsken mot å heller jobbe 1 dag i pinsen. I februar gikk jeg inn i langtidssykemelding, og nå sier arbeidsgiver at jeg ikke kan gå tilbake på den avtalen og at jeg da ikke får utbetalt helligdagstillegget for påskedagen, men skal da etter planen jobbe 2.pinsedag. Kan de kreve det? 

 

Anonymous poster hash: 3d3bc...8be

 

Det vil jeg tro, Du har jo byttet bort vakten din, så da er det vel noen andre som går den vakten og skal ha helligdagstillegget

 

Anonymous poster hash: 661da...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...