Gå til innhold

Gutten min er syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 1år. Vært trøtt og slapp i dag, spiser nesten ikke noe. Kjennes varm ut, men har ikke feber. Jeg er så redd for hjernehinnebetennelse siden det er 2 barn som har gått bort pga det her oppe i det siste. Burde jeg dra til lege? Han har ingen prikker på kroppen, ikke feber (selv om han kjennes varm ut) og han er ikke surken(Så han har ikke vondt noen steder)

Anonymous poster hash: 6fcfb...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn har ofte atypiske symptomer på mange sykdommer. Men han ville nok vært, onde fleste tilfeller, smertepåvirket om han har hjernehinnebetennelse.

Men er du bekymret så er det bedre at du ringer legekontoret slik at du kan snakke med noen om det. Da kan du jo si at flere har det, så kan de fortelle hva du skal se etter f. Eks.

Men i utgangspunktet så virker det jo ikke som noe du trenger lege for.

God bedring!

Anonymous poster hash: 476ac...9c8

Skrevet

Enig med forrige taler. Ring hvis du er vekdig bekymret. Nårhan er frisk bør du vurdere vaksine mot hjernehinnebetennelse hvis dette er "noe som går" rundt dere. Kontakt helsestasjonen for det.

Anonymous poster hash: cb126...dd7

Skrevet

Slutt og vær så sinnsykt HYSTERISK...

Anonymous poster hash: cc68b...ecc
Skrevet

Man merker om barn har hjernehinnebetennelse, de blir voldsomt syke, høy feber, sterk hodepine, oppkast og til slutt utslett. De er ikke bare "litt slappe".

Anonymous poster hash: 52b17...928

Skrevet

Hysteri

Anonymous poster hash: 7c7c5...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...