Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Venter mens når som helst disse dagene. Var uheldig i går og oppdaget at det var hull i kondomen, så mye hadde kommet inni meg. Anonymous poster hash: 61bb8...d2f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Det er jo liten sjanse for å bli gravid, hvis det stemmer at mensen er på vei. Men det er jo ikke helt sikkert at syklusen din er som den pleier, så det tryggeste er jo å ta angrepille ja. Anonymous poster hash: 1d39a...e03
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Den vil ikke funke, den funker kun før eggløsning og den hadde du vel for 10-12 dager siden?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Ja, det bør du (hvis du ikke vil bli gravid). Selv om du normalt sett har hatt EL er det relativt vanlig med forsinkelser eller at et ekstra egg slippes. Å satse på "sikre perioder" som prevensjon har mange brent seg på. Å ta en angrepille reduserer risikoen for at du blir gravid betydelig. Anonymous poster hash: 2bcf5...8a9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Jeg valgte å ikke ta angrepille på akkurat samme grunnlag, og mensen kom ikke. (rundt 10. des) Hadde sex ca en uke etterpå også. Tok gravid-tester etterpå og alle var negative. I begynnelsen av januar hadde mensen enda ikke kommet og bare tok en til gravidtest. Den var positiv Ifølge gynekologen hadde befrukting skjedd sent i romjulen eller rundt nyttår. Og da var det minst to uker siden jeg hadde sex sist. Eggløsning måtte ha vært veeldig forsinket og alt som kommer med Poenget er at ja, det er best å ta angrepille Anonymous poster hash: 98665...57d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Jeg valgte å ikke ta angrepille på akkurat samme grunnlag, og mensen kom ikke. (rundt 10. des) Hadde sex ca en uke etterpå også. Tok gravid-tester etterpå og alle var negative. I begynnelsen av januar hadde mensen enda ikke kommet og bare tok en til gravidtest. Den var positiv Ifølge gynekologen hadde befrukting skjedd sent i romjulen eller rundt nyttår. Og da var det minst to uker siden jeg hadde sex sist. Eggløsning måtte ha vært veeldig forsinket og alt som kommer med Poenget er at ja, det er best å ta angrepille Anonymous poster hash: 98665...57d Det er vel ikke mulig? Anonymous poster hash: 530c7...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå