Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Prøver på nytt: Noen her som har hatt en slik operasjon? operasjon? Hva var grunnen/hva ble gjort? Hvor lenge hadde du vondt etterpå, og hvor lenge ble du på sykehuset? Skal inn snart og gjøre dette, er opprinnelig en diagnostisk undersøkelse, men om de finner noe underveis skulle de ta det i samme slengen. Jeg er nervøs, og aner ikke hva jeg går til, har bare skjønt at jeg får et kamera inn i navelen og to små snitt rett over hårlinjen der nede? Anonymous poster hash: 92efb...b14
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg hadde en slik operasjon for tre uker siden. Grunnen var endometriosevev som skulle fjernes. Jeg hadde ikke vondt etterpå. Tok Paracet og Ibux kun samme dag. Jeg ble operert om formiddagen og dro hjem om kvelden samme dag. du får tre små hull i magen. Arrene minner om arrene man får etter å ha fjernet føflekker. Anonymous poster hash: b372f...f4f
.Lillemy. Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Jeg fjernet blindtarmen på den måten. Overnatting en dag på sykehuset. Hadde en del smerter i ettertid. Var helt fin etter en uke.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Takker for svar Ser ut som det varierer litt ifht både smerter og lengde på opphold. Jeg får vel vite mer litt nærmere datoen for op, blir bare så tullete av å gå sånn og ikke vite noenting Anonymous poster hash: 92efb...b14
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Fjernet sprukket blindtarm på denne måten i oktober. Tre dager på sykehus. Litt ømt, men fikk godt med smertestillende. Det verste var kvalmen. Var kvalm og kastet opp i et par dager etterpå. Og så fikk jeg litt angst. Mer som fylleangst i noen dager etterpå, pluss litt sånn ekle mareritt de første nettene. Det var nok en reaksjon på narkosen. Anonymous poster hash: 3a3b7...d97
hysterika Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Hvorfor skal du gjennom en slik operasjon? Er du henvist gynekologisk?
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Jeg fjernet galleblæren på den måten. De gikk inn i navelen og et under brystpartiet og ett på siden av magen. Kan dessverre ikke si noe om smertene etterpå da jeg fikk store komplikasjoner, men jeg hadde ikke vondt i "sårene", d var det innvendige som var grusomt vondt hos meg (pga komplikasjoner )! Si på forhånd at du blir kvalm av narkose, så får du noe for det underveis.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Takker igjen for alle svar Ser det varierer veldig basert på hva de gjør der inne Jeg er henvist gynekologisk ja, har slitt med mye smerter i livmorområdet(?), og på ultralyd syns de eggstokkene mine så feil ut? Hva nå enn det vil si..det var noe utvekst eller noe sånt, men de kunne ikke si nøyaktig hva det var. Cyste var det visst ikke, men de kunne ta feil. Det har vokst i strl ila tre kontroller, så nå vil de inn å se Hi Anonymous poster hash: 92efb...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå