Gå til innhold

Virker som sjefen ikke vil ha meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min er litt snål. Hun er en sånn person det er veldig vanskelig å vite hvor man har. Hun kan virke veldig streng i måten hun snakker, men stadig kommer også bare svada ut av munnen hennes. Litt sånn "god-dag-mann-økseskaft" ved å henge seg opp i dilemmaer som ikke er til stede etc.

Nå er jeg på aap og hadde nettopp møte med nav og arbeidsgiver. Før sjefen kom sa saksbehandleren min flere ganger at det virket som sjefen var veldig fornøyd med meg og gjerne ville ha meg tilbake. Hun hadde gitt skryt for jobben jeg gjorde og det var ikke måte på.

Så kommer sjefen. Tverr og krass snakker hun om hvor mye det er å gjøre på jobben nå. At det absolutt ikke er som før, nå er tempoet mye høyere, alt er mye vanskeligere. Man må virkelig være forberedt på stress etc. Hun sa at assistentene byttes ut mot utdannet personale hele tiden! Siden vi jobber i kommunen lurte jeg da på hvor assistente ble av, de kan jo ikke få sparken. Nei, det visste hun ikke. Det er jo bare tull! Jeg vet ikke om det var et elendig forsøk på å fortelle meg at jeg burde fullføre utdannelsen min eller om hun ville skremme meg fra å komme tilbake? Jeg mangler forøvrig kun selve fagprøven.

Da jeg snakket med en kollega her en dag kunne hun forøvrig fortelle at de har det veldig rolig nå og at det går så fint der atte. I jobben min går det opp og ned. Noen perioder er rolige, andre er stressende. Meg jeg ble veldig usikker av det tvetydige møtet med nav. Først har sjefen skrytt så mye til saksbehandleren min, også gir hun meg bare pes og nesten kjeft for at det er så mye å gjøre på jobb. Jeg skal prøve å komme meg tilbake til min jobb uansett, men det er slitsomt med folk man ikke aner hvor man har.

Anonymous poster hash: 44924...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som hun vil forberede deg på en hverdag med høyt tempo. Nå skriver du ingenting om hvorfor du er borte fra jobb, men det virker som om hun kan være itvil om du klarer jobben? Det er du som kjenner sjefen din best, så det er vanskelig å si. Men jeg hadde heller ikke tatt dette opp på en positiv måte..

Skrevet

Kanskje hun har fått så god vikar at hun ikke ønsker du skal komme tilbake om det kreves mye tilrettelegging og det uansett må forventes høyt fravær fra deg?

Anonymous poster hash: 63a1a...f1f

Gjest Antarctica
Skrevet

Hun er skrullete og impulsstyrt. Når hun har en dårlig dag mister hun oversikt og påstår at alle dager er et slit. Når hun har en god dag er alt solskinn og medarbeiderne er verdens beste. Dette har ikke med deg å gjøre, det ligger hos henne selv. PMS...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...