Gå til innhold

Helsepersonell - trenger litt råd..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt urolig her nå...Siden antagelig i vinter, ihvertfall etter nyttår, har jeg hver kveld opplevd å få en slags hjerteklapp. Kjenner pulsen dunker i halsen, særlig når jeg sitter bakoverlent med beina opp i sofaen eller ligger i senga. Opplever ikke noe av dette på dagen eller mens jeg er på jobb. Har kjent på pulsen i halsen når den er som vanlig, da dunker det med jevn takt. Når jeg kjenner dette ubehaget (er som om det blir "trangt" i halsen" med hvert 3-4 pulsslag) kjennes det ut som om hjertet jobber urytmisk, nesten stopper opp innimellom??? I går kveld når jeg hadde lagt meg kjentes det nesten ut som om jeg svimlet litt når det ble slike feilslag innimellom. Nå begynner jeg å bli litt skremt...! Bør jeg hive meg på tråden og få legetime snarest mulig, eller kan dette ha en harmløs forklaring? Føles litt teit å få legetime for noe som kan være helt vanlig, hvis dere skjønner..!

HI

Anonymous poster hash: a9bd9...cfb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er rytmeforstyrrelser på hjertet helt ufarlig, men siden det noen ganger ikke er det skal det alltid sjekkes opp. Bestill time hos lege du, det bør sjekkes for sikkerhets skyld.

Anonymous poster hash: 6071c...33b
Skrevet

Var litt sånn jeg tenkte jeg også, tusen takk for svar! :) Da bestiller jeg time over påska!

HI

Anonymous poster hash: a9bd9...cfb
Skrevet

Siden det har vart en stund og du kjenner det ubehagelig hadde jeg bestilt time og latt legen vurdere det videre... Du skal ikke føle det er noe mas å gå til legen for det. Det er jo noe som skremmer deg og virker plagsomt. Legen vil sikkert ta blodtrykk, generelle blodprøver, puls Osv. Lykke til.

Anonymous poster hash: 2d46b...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...