Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Påsken nærmer seg med stormskritt, men jeg skal altså egentlig ta ut ringen i dag etter 6 ukers sammenhengende bruk. (Bytte av ring midt i selvsagt) Kan jeg sette inn en ny ring idag for 3 ukers fortsatt bruk, eller må jeg ha en ringfri uke etter 6 uker? Har ikke så lyst på mensen midt i påsken når vi skal på hyttetur Anonymous poster hash: d1c09...ed9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Du kan det sikkert men kan hende du får mensen for det. Hos meg funker det ikke å bruke i 6 uker sammenhengende. Mensen kommer uansett. Ble forøvrig gravid på nuvaring også. Resultatet sitter og spiser brødskive nå. 😊 Anonymous poster hash: 3a3e6...cb3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Jeg bytta bare ring uten pause 3 eller 4 ringer, om jeg fikk småblødninger så tok jeg en uke fri:) Det gjør ingenting å hoppe over mensen flere ganger på rad. Anonymous poster hash: 492d7...218
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Påsken nærmer seg med stormskritt, men jeg skal altså egentlig ta ut ringen i dag etter 6 ukers sammenhengende bruk. (Bytte av ring midt i selvsagt) Kan jeg sette inn en ny ring idag for 3 ukers fortsatt bruk, eller må jeg ha en ringfri uke etter 6 uker? Har ikke så lyst på mensen midt i påsken når vi skal på hyttetur Anonymous poster hash: d1c09...ed9 Kan hende du får den likevel ja... Min kom plutselig i går, samme dag som jeg hadde tenkt til å bytte til den tredje ringen Anonymous poster hash: 7edfb...702
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Okei, men da tror jeg at jeg prøver å ser hvordan det går! Kjenner litt sånne murringer i magen, men det gjør jeg hver gang jeg skal bytte ring. Satser på det holder til over påsken hvertfall HI Anonymous poster hash: d1c09...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå