Gjest Señorita1 Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Jeg har nettopp fått innvilget full OS, og jeg vet det er skattepliktig, men gikk inn på mine utbetalinger for å se hvor mye jeg får, og det står at jeg blir trekt 50% skatt. Dette er da alt for meget, når OS er alt jeg har. Er det NAV eller skatteetaten jeg ringer?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Du må gå inn på skatteetaten eller altinn og endre skattetrekket ditt selv Anonymous poster hash: 197df...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå