Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Skal bagen gå nedover i hodeenden? Har lagt merke til det selv, men i en babybutikk i går la en ansatt merke til det og sa at den skal ikke være sånn?? Anonymous poster hash: 76d65...539
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Det har min også gjort! Du må skru på den skruen som holder festet som du klikker på vogna.. Dårlig forklart... Tror det må være en dårlig patent altså for min sklir "nedover" etterhvert og så må jeg skru fast igjen... Anonymous poster hash: 3f245...4d5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Det har min også gjort! Du må skru på den skruen som holder festet som du klikker på vogna.. Dårlig forklart... Tror det må være en dårlig patent altså for min sklir "nedover" etterhvert og så må jeg skru fast igjen... Anonymous poster hash: 3f245...4d5 Æsj.. kan du legge ut bilde? Anonymous poster hash: 76d65...539
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Tok bilde av bruksanvisningen. Den skruen må være som på bilde nummer 1. Når jeg skrur opp så kan jeg liksom stille litt på hellingen til bagen.. Håper du får det til! Men som sagt skikkelig irriterende for jeg har måttet gjøre det flere ganger.. Anonymous poster hash: 3f245...4d5
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Tok bilde av bruksanvisningen. Den skruen må være som på bilde nummer 1. Når jeg skrur opp så kan jeg liksom stille litt på hellingen til bagen.. Håper du får det til! Men som sagt skikkelig irriterende for jeg har måttet gjøre det flere ganger.. Anonymous poster hash: 3f245...4d5 Takk!! Skal prøve ! Anonymous poster hash: 76d65...539
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Ble plutselig litt usikker på om det er opp eller ned men du må hvertfall stille på den skruen der 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå