Gå til innhold

Virker sitronsaft slankende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble rådet å drikke et stort glass vann med sitron hver morgen, fordi det skulle være bra som forebygging mot forkjølelse. Jeg merket etter hvert at buksene satt løsere, og jammen har jeg gått ned fire kilo på tre uker! Jeg er ikke overvektig, har kun et par kilo for mye (ikke nå lengre). Jeg har ellers levd helt som før. Andre som har erfaringer med det samme? 

Anonymous poster hash: 90d73...2cd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du sånn flaske man kan ha i teen? Gul liten sak med grønn kork

Anonymous poster hash: fe2e9...64d

Skrevet

Ja, rundt 2-3 ss, tenker jeg.

Skrevet

Ja, rundt 2-3 ss, tenker jeg.

Hjalp det mot forkjølelse?

Anonymous poster hash: 8ca90...730

Skrevet

Det har jeg også lest og hørt. Det skal virke rensende. Men bruk fersk sitron leste jeg da.

Men det er ikke bra for tennene 😞

Anonymous poster hash: 66c9c...5db

Skrevet

Jeg har ikke vært forkjølet siden jeg begynte. Så frisk og slankere, altså. Men det med tenner har jeg ikke tenkt på, og det selv om det er et digert vannglass jeg blander sitronen i?

Skrevet

Jeg har ikke vært forkjølet siden jeg begynte. Så frisk og slankere, altså. Men det med tenner har jeg ikke tenkt på, og det selv om det er et digert vannglass jeg blander sitronen i?

Så lenge du ikke overdriver går det fint. Håper de som roper høyt om tenner også unngår juice, frukt, brus og ikke minst godteri for alt det er verdt. Sitronen har i motsetning til sistnevnte en rekke gode egenskaper.

Anonymous poster hash: 4c6d8...736

Skrevet

Jeg drikker en hel sånn sitronflaske i det øyeblikket jeg merker en halsbetennelse. Jeg innbiller meg at det virker! Føles mye bedre hvert fall. Drikker den ren. Hardcore. Sikkert ikke bra for tennene, men det er det jo mye som ikke er. Og det er ikke sånn at jeg utsetter dem for det ofte. Dessuten spruter jeg det på en måte ned i svelget. Slank blir jeg ikke, men mister matlysta en stund etter en sånn real dose. Blir litt uggen i magen også...

Anonymous poster hash: a1230...051

Skrevet

Det er en tragedie. Tenk så mye annerledes ting kunne ha vært om hans far fikk omsorgen. Lurer egentlig litt på hvilken advokat Breivik Sr. benyttet seg av. Han er en suksessfull, kompetent mann som helt sikkert hadde råd til de beste til å tale hans sak.

Skrevet

Det er en tragedie. Tenk så mye annerledes ting kunne ha vært om hans far fikk omsorgen. Lurer egentlig litt på hvilken advokat Breivik Sr. benyttet seg av. Han er en suksessfull, kompetent mann som helt sikkert hadde råd til de beste til å tale hans sak.

Beklager feilposting!

Skrevet

Nei. Det er ikke slankende.

Anonymous poster hash: 78010...635

Skrevet

Nei. Det er ikke slankende.

Anonymous poster hash: 78010...635

Og det vet du hvordan?

Anonymous poster hash: 8ca90...730

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg drikker en hel sånn sitronflaske i det øyeblikket jeg merker en halsbetennelse. Jeg innbiller meg at det virker! Føles mye bedre hvert fall. Drikker den ren. Hardcore. Sikkert ikke bra for tennene, men det er det jo mye som ikke er. Og det er ikke sånn at jeg utsetter dem for det ofte. Dessuten spruter jeg det på en måte ned i svelget. Slank blir jeg ikke, men mister matlysta en stund etter en sånn real dose. Blir litt uggen i magen også...

Anonymous poster hash: a1230...051

Men du ville jo få samme effekt av tre kapsler C-vitamin?

HI: spørs om ikke det er selve vannet som har effekt. Et stort glass vann før frokost gjør frokosten mindre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...