Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Og evt gikk over til pute? Anonymous poster hash: b2422...245
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Eldste var 10 år da han sluttet med beltestolen, var da høy nok til å sitte uten ekstra sikring. Minst er 8 og har lenge igjen. Han er ikke så høy. Anonymous poster hash: 81467...c5d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Tror 7 åringen min blir konfirmant før hun slipper stolen... Hun er så liten og tynn stakkars. Så har hun venninner som er både høye og tunge, de fleste har sluttet med stol for lenge siden. De skjønner ikke hvorfor vi er så kjipe at vi tvinger vår i stol fortsatt Anonymous poster hash: 7a182...b20
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 8,5 og bruker beltestol, skal fortsette med den lenge ennå.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #6 Skrevet 16. mars 2016 11 åringen bruker fortsatt beltestol. Er høy nok, men ønsker å bruke det selv. Blir bilsyketabletter, så det er nok deiligere å sitte litt høyere opp. 👍 Stolen har ryggen på øverste hakk, men sitter fortsatt veldig bra. ☺ Anonymous poster hash: ad9c4...b15
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 9 år, bruker beltetestol enda. Er ikke av de høyeste. Men kommer ikke til å gå over til bare pute. Han får sitte i den stolen til han vokser ut av den, da er han vel også stor nok til bare bilens seter. Anonymous poster hash: 639a0...938
Mandala Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Eldste var 10-11 år,yngste 9 år. De er veldig ulikt bygget og ulik størrelse.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #10 Skrevet 17. mars 2016 Eldste på snart 9 bruker fortsatt bilstol. Men det blir nok over til pute snart. Anonymous poster hash: 3480e...74c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 Eldste er nå 10,5 år og 135 cm. På siste biltur sa hun at det var trangt på skuldrene og den er på øverste hakket så blir til å gå over på pute nå siden hun selv vil det. Anonymous poster hash: 0a01a...976
Kanutten83 Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Eldste er 8 år nå, bruker beltestol, men må nok over på pute ganske snart da han er 140 cm og ryggen på beltestolen er allerde på det høyeste trinnet. Han kunne sikkert ha brukt pute nå, men han veier ikke mer enn 26 kg så føler stolen er tryggest å bruke så lenge som mulig
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #13 Skrevet 17. mars 2016 4? Er 4 årngen din 130 høy? Anonymous poster hash: 9af59...591
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #14 Skrevet 17. mars 2016 Min er 8,5 år og 130cm høy og kommer til å sitte i beltestol lenge til. Ser mange av kompisene slipper, selv om de ikke er høyere enn han. Skjønner ikke at foreldrene vil ta dem risikoen. Anonymous poster hash: 01361...66e
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2016 #15 Skrevet 17. mars 2016 Mine barn bruker beltestol til de sitter uten. Eldste er 10år og han sluttet når han var 9 1/2. Minste er 8 år. Han sitter enda. Skal i alle fall sitte 1/2 år til i forhold til lengde og vekt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #16 Skrevet 17. mars 2016 4år Anonymous poster hash: cbecb...85f Det er påbudt med barneseter til barnet er 135 cm høy. Min er 9,5 år, 145 cm høy og vi bruker stort sett barnesetet ennå. Pute av og til. Og noen få ganger går hun sitte foran om vi bare skal hjem fra trening f.ex og har med flere barn i bilen. Anonymous poster hash: e3ad5...a8e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #17 Skrevet 17. mars 2016 De sitter fortsatt, 7 og 9. Anonymous poster hash: 34eb0...4f9
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #18 Skrevet 17. mars 2016 nei han er 116, men sitter på pute nå, 4 åringen Anonymous poster hash: cbecb...85f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #19 Skrevet 17. mars 2016 nei han er 116, men sitter på pute nå, 4 åringen Anonymous poster hash: cbecb...85f Sånn er det for barn når foreldrene ikke synes bilsikring er så viktig. Anonymous poster hash: dd21a...1dd
Nullstress;) Skrevet 17. mars 2016 #20 Skrevet 17. mars 2016 Eldste satt til han 10 ca. Ikke så fornøyd med det, men om han skulle være med å kjøre bil, fikk han fint sette seg i setet! Sikkerhet først.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #21 Skrevet 17. mars 2016 nei han er 116, men sitter på pute nå, 4 åringen Anonymous poster hash: cbecb...85f Hvorfor velger dere at han skal sitte på pute? Anonymous poster hash: c71a4...bfc
Mamma til 2 søte Skrevet 17. mars 2016 #22 Skrevet 17. mars 2016 nei han er 116, men sitter på pute nå, 4 åringen Anonymous poster hash: cbecb...85f Sånn er det for barn når foreldrene ikke synes bilsikring er så viktig. Anonymous poster hash: dd21a...1dd Hun vet nok ikke bedre dessverre... 😯
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #23 Skrevet 17. mars 2016 8-åringen er 130 cm. Hun sitter fremdeles fint i bilstolen. VI kommer til å kjøpe ny stol når hun vokser ut av den. Vi ser ingen grunn til å ikke ha det så lenge det går. Fremdeles er hodet ganske så tungt i forhold til resten av kroppen. MEN når det er sagt, så har vi ikke ekstra bilstol til eventuelle "lånebarn" på kortere turer. Da bruker vi pute som ekstrasete og det er litt opp og ned om det er vårt eller lånebarnet som sitter hvor. Vi pleier å plassere den høyeste på puta. Anonymous poster hash: ac770...f70
Kathrine. Skrevet 17. mars 2016 #24 Skrevet 17. mars 2016 nei han er 116, men sitter på pute nå, 4 åringenAnonymous poster hash: cbecb...85f Hvorfor velger dere at han skal sitte på pute? Anonymous poster hash: c71a4...bfc Ja, du veit. Det går jo helt fint så lenge en ikkje krasjer. Satser vel på flaksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå