Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Fikk innvilget operasjon 1 april og har en dag på skolen jeg MÅ være på 11 dager e/operasjon.. Altså 12 april. Har egentlig studiesamling fra 4-14 april.. Må jeg her utsette operasjon? Man har vel en del smerter 11 dager etter operasjon? Skal i tillegg reise bort på samling.. Utsetter jeg nå kan det fort hende jeg må vente flere måneder igjen Fikk egentlig innvilget rett før jul, men ville ikke ligge med smerter i jula. Anonymous poster hash: 0f369...6fd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Går nok helt fint. Deltok i konfirmasjon 8 dager etter operasjon. Leverte i bhg etc 4 dager etter operasjon. Anonymous poster hash: b9e2b...e3d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Jeg ville absolutt utsatt. Men du kan da risikere at det blir i sommerferien, og det passer vel egentlig aldri... Du kan vel ikke utsette fem ganger på rad liksom. Anonymous poster hash: 092af...5bf
HvittHus Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Hva skal du denne dagen? Er det en viktig prøve er det nok riktig å utsette, men er det kun en samling skal det gå fint.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 Du blir ikke sengeliggende av å fjerne mandlene ... De aller fleste som tar de i voksen alder er tilbake på jobb et par dager etter operasjonen, så jeg tror du overlever å være med på studiesamling 11 dager etter ... Anonymous poster hash: f0de7...ff5
HvittHus Skrevet 16. mars 2016 #6 Skrevet 16. mars 2016 Du blir ikke sengeliggende av å fjerne mandlene ... De aller fleste som tar de i voksen alder er tilbake på jobb et par dager etter operasjonen, så jeg tror du overlever å være med på studiesamling 11 dager etter ... Anonymous poster hash: f0de7...ff5 Ikke visst man operere på gammelmåten. Mulig at man gjør det ved laserfjerning, men de fleste som opererer ligger i en uke med mye smerter. I tillegg får man 14 dager sykemelding.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Fikk innvilget operasjon 1 april og har en dag på skolen jeg MÅ være på 11 dager e/operasjon.. Altså 12 april. Har egentlig studiesamling fra 4-14 april.. Må jeg her utsette operasjon? Man har vel en del smerter 11 dager etter operasjon? Skal i tillegg reise bort på samling.. Utsetter jeg nå kan det fort hende jeg må vente flere måneder igjen Fikk egentlig innvilget rett før jul, men ville ikke ligge med smerter i jula. Anonymous poster hash: 0f369...6fd Du ville ikke ligge i jula? Var jo innmari dumt å bruke denne tiden som en har endel fri fra skolen Anonymous poster hash: 6fa12...48b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Går nok helt fint. Deltok i konfirmasjon 8 dager etter operasjon. Leverte i bhg etc 4 dager etter operasjon. Anonymous poster hash: b9e2b...e3d Deg om det! Jeg ble innlagt på Rikshospitalet etter 6 med infeksjon. Så hjem med en haug smertestillende! Etter 9 dager ble det ambulanse tilbake med styrtblødning. Hu og hei. Det var "gøy" Anonymous poster hash: e9119...7ff
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #9 Skrevet 16. mars 2016 Fikk innvilget operasjon 1 april og har en dag på skolen jeg MÅ være på 11 dager e/operasjon.. Altså 12 april. Har egentlig studiesamling fra 4-14 april.. Må jeg her utsette operasjon? Man har vel en del smerter 11 dager etter operasjon? Skal i tillegg reise bort på samling.. Utsetter jeg nå kan det fort hende jeg må vente flere måneder igjen Fikk egentlig innvilget rett før jul, men ville ikke ligge med smerter i jula. Anonymous poster hash: 0f369...6fd Du ville ikke ligge i jula? Var jo innmari dumt å bruke denne tiden som en har endel fri fra skolen Anonymous poster hash: 6fa12...48b Rundt jul studerte jeg ikke enda. Anonymous poster hash: 0f369...6fd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #10 Skrevet 16. mars 2016 Mandlene skal opereres med elektrisk saks. Man må minimum ha 1-2 ukes sykemelding og smertene vil være verst 4-5 dager etter operasjon iflg brevet...ja, jeg har en obligatorisk dag denne viktige dagen. Anonymous poster hash: 0f369...6fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå