Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Vi planlegger å begynne å prøve på nr tre ila april og nå kjenner jeg at jeg gleder meg sånn! De to eldste er 3 og 5 år, og om det klaffer kjapt, så vil de være 4 og 6 når lillebror/-søster kommer. Tenker det vil være fint å være i permisjon når eldste har begynt i 1.klasse. Litt fjollete innlegg, men følte plutselig på en bølge av positiv forventning nå. Man er jo ikke garantert noe som helst, men håper jo det vil gå (helst fort!). Noen andre??😄 Anonymous poster hash: 787df...e0d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Mtp barnehageplass er det lurt å vente litt til. Vi fikk barn i desember og det var ikke så lurt med tanke på å få barnehageplass. Hvis det ikke er så viktig, kjør på Anonymous poster hash: 93dee...cdc
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Jaaaa, vår første er nå snart 1 år. Er snart klar for å starte igjen og håper selvfølgelig det går fort! Gruer meg til å gå gravid, men gleder meg masse til baby :-) Anonymous poster hash: 7a463...98c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Nei, gud hjelpe meg, jeg ønsker ikke flere barn Men vi fikk også nr tre da de to andre var 4 og 6, så jeg var hjemme i permisjon første skoleåret til eldste, det var veldig fint Anonymous poster hash: 1d2c2...fe3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 Hi her: Vi venter til 7.april (!) med prøvingen, for å 'sikre' fødsel på nyåret☺️ (Igjen; selvsagt ingen garantier; barnet kan jo selvsagt komme før termin, osv). Gøy å høre dere andres planer og tanker :-) Anonymous poster hash: 787df...e0d
Mononoke Skrevet 16. mars 2016 #6 Skrevet 16. mars 2016 Mannen og jeg håper på 2017-baby. Planla å begynne i april 2016 i fjor. Storesøster vil da være tre år når lillebror eller lillesøster kommer. Venter og gleder meg til å begynne prøvingen med skrekkblandet fryd. Ikke selve prøvingen da, den gleder vi oss til 😉 men til alt det ukjente en familieforøkelse innebærer. Håper spiren sitter innen det første halvåret 😊
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Vi har prøvd 1 år nå Så klart ønsker vi baby Anonymous poster hash: 369ae...de2
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Prøverør her så håper på å få til så vi får en 2017-baby Anonymous poster hash: 9f0dd...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå