Gå til innhold

Eggløsning på mensdag, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en syklus på 24-26 dager. Jeg er 3 dager over, og testet negativt idag. Jeg hadde samleie for ca 18-19 dager siden...der vi hoppet av i svingen. Jeg har vært sengeliggende nærmest i 1 uker for har vært litt nedfor i det siste..

For 1 og en halv uke siden så jeg en liten blodflekk i trusa mi, med noe utflod...på torsdag hadde jeg eggløsningsslim og det varte frem til mandag/tirsdag. Så nå har jeg bare fått hvitt utflod. Har kjent sterke smerter i over 1 uke nå i mage og i rygg der det har strømmet ned til føttene..., og det var da tanken på graviditet slo meg, for jeg pleier ikke å ha slike smerter, da er det bare gjerne 1 eller 2 dager før mens. Hvordan kunne jeg få eggløsning på forventet mensdag? Er det fordi jeg har vært så stresset/nedfor? Tid får jeg ca mens da? Syklusene mine pleier å være nokså stabile! 

Anonymous poster hash: 43809...8c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positiv eggløsningstest er positiv graviditetstest.

Anonymous poster hash: 6e8fa...127

Skrevet

Eggløsningstesten er mer sensitiv enn graviditetstest så om du fikk positiv på eggløsning i dag er du mest sannsynligvis gravid.

Du får nok positiv graviditetstest om et par dager.

Anonymous poster hash: 9fd3f...756

Skrevet

Eggløsningstesten er mer sensitiv enn graviditetstest så om du fikk positiv på eggløsning i dag er du mest sannsynligvis gravid.

Du får nok positiv graviditetstest om et par dager.

Testet ikke eggløsningstest, men gravidtetest..

Skrevet

Positiv eggløsningstest er positiv graviditetstest.

Anonymous poster hash: 6e8fa...127

Testet ikke eggløsningstest, men tok en graviditetstest som var negativ. 

Skrevet

Hvorfor sier du at du har eggløsning da?

Skrevet

Hvorfor sier du at du har eggløsning da?

Fordi jeg tror det var eggløsning jeg hadde den dagen jeg forventet mens. Jeg fikk eggløsningsslim (såg det ut som vertfall), og når jeg testet negativ på graviditetstesten ble jeg vertfal overbevist om at det var eggløsning jeg hadde..det var derfor jeg lurte på om hvorfor jeg fikk det så sent...har vel kanskje formulert meg litt feil..:-) 

Skrevet

Men du sier du ventet mens for 3 dager siden, og hadde EL på torsdag. Det blir jo ikke el på forventet mens?

Anonymous poster hash: bef1d...191

Skrevet

Var nok bare utflod

Mensen kommer nok hvis du ikke er gravid

Anonymous poster hash: 7813a...29e

Skrevet

Men du sier du ventet mens for 3 dager siden, og hadde EL på torsdag. Det blir jo ikke el på forventet mens?

Ja, fordi jeg hadde sist mens den 19 feb, og jeg har en syklus på 24-26 dager. Jeg forventa mens på mandag/søndag, men hadde el slim på torsdag og det varte fram til mandag og tirsdag...og på mandag var det jeg forventet mens! Men da skjønner jeg ikke koffor jeg har fått el slim? 

Skrevet

Ja, fordi jeg hadde sist mens den 19 feb, og jeg har en syklus på 24-26 dager. Jeg forventa mens på mandag/søndag, men hadde el slim på torsdag og det varte fram til mandag og tirsdag...og på mandag var det jeg forventet mens! Men da skjønner jeg ikke koffor jeg har fått el slim?

I dag er du på dag 26 altså.

Mensen kommer straks,hvis ikke test igjen om 1 uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...