Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Noen som har kjennskap til Kniveåsen barnehage i Drammen. Med fare for å bli Harry (ref annen tråd) flytter vi til Drammen om noen mnd og denne bhg ligger nærmest. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Har hørt mye fint om kniveåsen, men har ingen erfaring derifra selv. Men kan på det sterkeste anbefale læringsverkstedet i skoger. Fantastisk bhg, HELT ny, skog, gapahuk og lavo disponibelt. Kunne ikke blitt bedre 😉 Anonymous poster hash: c8b4a...c40
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Jeg fikk beskjed fra noen vennepar at den i skoger måtte vi ikke velge men husker ikke helt hvorfor. Kanskje vi skal ha den som andre valg. Har forstått at det ikke er så langt? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Jeg fikk beskjed fra noen vennepar at den i skoger måtte vi ikke velge men husker ikke helt hvorfor. Kanskje vi skal ha den som andre valg. Har forstått at det ikke er så langt? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0 Tidligere var ikke barnehagen i skoger noe bra. Jeg hr selv jobbet deg og hatt mine barn der, og går noen år.tilbake i tid ville jeg bedt dere kjøre omvei forbi den bhg. Men nå er det nytt personalet, ny styrer og blir nå drevet av læringsverkstedet barnehager. De har egne retningslinjer og kan ikke annet enn å si at den barnehagen er nå helt fantastisk. Snakker natt og dag. Før hadde de plass til 40 barn, men fikk ikke fylt opp. Nå hr de plass til 80, og det er venteliste på plassene. 😉 Anonymous poster hash: c8b4a...c40
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 Jeg fikk beskjed fra noen vennepar at den i skoger måtte vi ikke velge men husker ikke helt hvorfor. Kanskje vi skal ha den som andre valg. Har forstått at det ikke er så langt? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0 Tidligere var ikke barnehagen i skoger noe bra. Jeg hr selv jobbet deg og hatt mine barn der, og går noen år.tilbake i tid ville jeg bedt dere kjøre omvei forbi den bhg. Men nå er det nytt personalet, ny styrer og blir nå drevet av læringsverkstedet barnehager. De har egne retningslinjer og kan ikke annet enn å si at den barnehagen er nå helt fantastisk. Snakker natt og dag. Før hadde de plass til 40 barn, men fikk ikke fylt opp. Nå hr de plass til 80, og det er venteliste på plassene. Anonymous poster hash: c8b4a...c40 Hva slags retningslinjer er det? Anonymous poster hash: a340c...73b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #6 Skrevet 16. mars 2016 Ligger bhg i nærheten av det nye boligfeltet? Vet de er plaget med fæl lukt fra Lindum der. Google sier kanskje noe om det. Anonymous poster hash: 6e072...78f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Ligger bhg i nærheten av det nye boligfeltet? Vet de er plaget med fæl lukt fra Lindum der. Google sier kanskje noe om det. Anonymous poster hash: 6e072...78f Stillerud (det store boligfeltet) merker ingenting til lukten. Heller ikke de som bor langs lerpeveien. Barnehagen ligger 200 meter unna skoger nye kirke. Anonymous poster hash: c8b4a...c40
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Har hatt barn i både Kniveåsen og Skoger og vil helt klart anbefale Skoger/Læringsverkstedet. Ikke helt gode de som sitter som styrer og ped ledere på Kniveåsen- dette gjelder både professionelt og privat. Tidligere hadde ikke Skoger godt ry, men det harr endret seg veldig. Anonymous poster hash: 7233d...a70
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #9 Skrevet 16. mars 2016 Har hatt barn i både Kniveåsen og Skoger og vil helt klart anbefale Skoger/Læringsverkstedet. Ikke helt gode de som sitter som styrer og ped ledere på Kniveåsen- dette gjelder både professionelt og privat. Tidligere hadde ikke Skoger godt ry, men det harr endret seg veldig. Anonymous poster hash: 7233d...a70 Huff det hørtes ikke bra ut. Er det lenge siden du hadde barn der? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #10 Skrevet 16. mars 2016 Ligger bhg i nærheten av det nye boligfeltet? Vet de er plaget med fæl lukt fra Lindum der. Google sier kanskje noe om det. Anonymous poster hash: 6e072...78f Mente du Kniveåsen? Den ligger rett ved boligfeltet. Vi har kjøpt hus der så lukta får vi uansett 😂 Anonymous poster hash: c9c6d...0b0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #11 Skrevet 17. mars 2016 Noen flere med erfaringer? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2016 #12 Skrevet 17. mars 2016 Har hatt barn i både Kniveåsen og Skoger og vil helt klart anbefale Skoger/Læringsverkstedet. Ikke helt gode de som sitter som styrer og ped ledere på Kniveåsen- dette gjelder både professionelt og privat. Tidligere hadde ikke Skoger godt ry, men det harr endret seg veldig. Anonymous poster hash: 7233d...a70 Huff det hørtes ikke bra ut. Er det lenge siden du hadde barn der? Anonymous poster hash: c9c6d...0b0 Er noen år siden, men det er de samme nå som den gang. Anonymous poster hash: 7233d...a70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå