Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 "Pappablogger" skriver at folk er grusomme når de skriver stygge ting til den unge bloggeren som er gravid med nr 3. Helt enig forsåvidt, ingen fortjener slikt. Men så skriver han også at hun er et "forbilde" som står frem om graviditeten. Altså, FORBILDE? Enig i at jenta har gjort det bra, men jeg vil ikke at mine jenter blir gravide som 14 år med en gutt, et par år senere med en til og deretter planlegger en ny unge før de bikker 20. Uavhengig hvor stor inntekt de måtte ha. Skal unge jenter fores med at det bare er å føde unger, opprette blogg og deretter kommer suksessen? Uten jobb, utdanning, fast og stabilt forhold. Ikke minst et par år til på lårene kanskje. Huff, kjente det provoserte meg litt. For all del, hun er sikkert en kjempeflink mamma og alt det der, men jeg synes det er skremmende om små jenter ser opp til henne som utleverer seg selv ganske heftig og de små barna hennes. Anonymous poster hash: 2d656...8ec
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Jeg tror heller vi "vanlige" mennesker burde fokusere på å oppdra barn som ikke er såppas lett påvirkelige at en mammablogger gjør at de går å lager barn i en alder av 14. Jeg vet av mange tenåringer som leser bloggen hennes, og hittil har de alle til gode å ha et ønske eller plan om å få seg barn før fylte 20 år! Jeg er enig i pappabloggeren her, 19-åringen er et forbilde. Jeg er selv ung mor og har et lite barn. Og denne bloggeren er et forbilde for meg, hun viser at det går an, hun viser at man kan lykkes, selv som ung mor. Hun er et forbilde for de yngre, og viser at man skal stå i mot mobbing og ikke la seg plukke på. Hun viser at man skal ta ansvar for egne handlinger. Hun er et forbilde på så mange måter, men jeg ser ikke på bloggingen hennes som en årsak til at ungdom skulle gå å "skaffe seg babyer" i hytt og pine. Da er det noe annet som mangler i livet til tenåringen, og det er det vi som foreldre som må ta tak i. Det er vi som skal oppdra barna våre, ikke denne bloggeren. Jeg sier som pappabloggeren, jeg bøyer meg i støvet og ønsker henne masse gratulerer med baby i magen Anonymous poster hash: b097a...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå