Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Blir helt sprø. Har alltid sykluser på 30 dager. Vet at jeg har hatt eggløsning. Jeg sliter nemlig med ekstrem pms fra eggløsning til mens og kjenner veldig godt når hormonene endrer seg, da mister jeg all energi og humøret endrer seg kraftig. Kjenner syklusen min godt! Har ikke tempet på en stund, men de 4 siste dagene har Tempen vært høy (37,1). Jeg ligger vanligvis på ca 36,3 før eggløsning og 36,8-37 etter eggløsning. Er derfor rimelig sikker på at jeg har hatt eggløsning og det begynner å bli en stund siden pms symptomene dukket opp. Jeg tok en test i går som var negativ som forventet. (Mannen steriliserte seg for et par mnd siden) Har fått positiv test 10 dpo med alle våre tre barn. Tenker derfor jeg kan ha en såkalt corpus luteum cyste. Lurer derfor på om noen her har hatt det og kan fortelle litt om hvordan det var? Når fikk du mensen igjen? Hvordan ble det oppdaget? Hadde du noen symptomer/smerter eller lignende? Anonymous poster hash: 6360d...232
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå