Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Drømmen er å ta en sykepleier utdanning. jeg er 26 år og har ikke gått vgs. Er det noe mulighet for å ta den utdannelsen uten å begynne på vgs sammen med de som er 16 år. Spør her ettersom jeg ikke vet hvem jeg kan henvende meg til mtp utdannelse. Anonymous poster hash: 98316...607
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 ja du kan søke på realkompetanse, dette kan du søke når du er over 25år, du vil få alderspoeng, og omsorgspoeng om du har barn. også er det selvsagt ett pluss om du har noe relevant arbeidserfaring. søknadsfrist for realkompetanse er 1Mars, hvis ikke vil jeg anbefale deg voksen opplæring. slik at du kan ta generellstudie kompetanse. søk etter voksenopplæring i ditt distrikt. så du har to veier å gå om du ønske rå bli sykepleier lykke til. Anonymous poster hash: 39855...216
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Jeg har ingen relevant arbeidserfaring, har jobbet som assisterende butikksjef de siste 5 årene. Har 2 barn. Jeg skal sjekke ut alternativene Anonymous poster hash: 98316...607
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #5 Skrevet 16. mars 2016 Ta de fagene du trenger fra vdg som privatist. Anonymous poster hash: 51a6d...c1c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #6 Skrevet 16. mars 2016 Hvor finner jeg ut av det? Umulig å Google seg frem til. Er det ingen man kan kontakte for å finne ut av dette? Hi Anonymous poster hash: 98316...607
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Hvor finner jeg ut av det? Umulig å Google seg frem til. Er det ingen man kan kontakte for å finne ut av dette? Hi Anonymous poster hash: 98316...607 [/acronhvor hvor bor du? søk evt "voksenopplæring hedemark" evt så kan du ta kontakt med nærmeste vdg så setter de deg i kontakt med voksenopplæringen. opus har voksenopplæringier rundt om i landet. du kan også kontakte vdg og melde deg opp til eksamen, og be om pensumliste og lese deg opp på egen hånd og ta eksamener sammen med skolen. Anonymous poster hash: 39855...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå