Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Har dere noen sykedager i løpet av året på grunn av det? Her har det vært temperatursvingninger i flere dager, og da sliter jeg max. Min astma er vanskelig å medisinere fordi det ser ut som ingenting virker bra nok. Nå har jeg inntatt cocktail av prednisolon, symbikort og ventoline, og er fortsatt tungpustet. De to siste nettene har jeg nesten ikke sovet fordi jeg har hatt flere anfall hver natt. Er utslitt og orker ingenting, men må ut og kjøpe blant annet regnklær til barna på ettermiddagen, derfor synes jeg det blir dumt å ta egenmelding. Må også kjøre barna på trening ikveld, er vel ikke greit å gjøre det hvis man har vært borte fra jobb? Anonymous poster hash: 0166f...330
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Vil bare gi deg tips om at det er mange som får et helt annet liv om de legger om til et lavkarbokosthold slik at betennelser i kroppen blir redusert. Spesielt god effekt i de vanskelige periodene i året. Sukker er ille for dere med astma. Var ikke det du spurte om, men vet om mange som har kunnet enten slutte med astmamedisiner eller trappe veldig ned etter en kostomlegging. Anonymous poster hash: 974fa...30a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 Ja, jeg har det og er 50% ufør på grunn av det. I perioder sover jeg bare 1,5 - 3 timer pr. natt om det er tåke, regn og om jeg har infeksjoner, og når det har stått på sånn i noen uker så hender det at jeg må ta en dag hjemme selv om jeg har stillesittende kontorarbeid. Jeg får dessverre lett luftveisinfeksjoner og når jeg atpå til ikke kan bruke prednisolon, så tar det tid før det går over. Å kjøre ungene til trening selv om du har vært hjemme synes jeg er helt greit. Det er stor forskjell på et tur i bilen og 7,5 timer på jobb. Anonymous poster hash: d294b...a87
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 Vil bare gi deg tips om at det er mange som får et helt annet liv om de legger om til et lavkarbokosthold slik at betennelser i kroppen blir redusert. Spesielt god effekt i de vanskelige periodene i året. Sukker er ille for dere med astma. Var ikke det du spurte om, men vet om mange som har kunnet enten slutte med astmamedisiner eller trappe veldig ned etter en kostomlegging. Anonymous poster hash: 974fa...30a Har prøvd og det var dessverre ikke noe for meg. Anonymous poster hash: 0166f...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå