Gå til innhold

Venninne i Sandefjord og omegn?


Stjerneglimt

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 26 år og innflytter til Sandefjord. Bor her sammen med samboeren min og hunden vår. Er gravid og har termin i september, så hadde vært gøy å bli kjent med andre i området som også er gravide med termin omtrent på samme tidspunkt. Kjenner ikke så mange her så vil selvfølgelig bli kjent med dere som ikke har termin da også, hehe :)

 

Jeg jobber stort sett bare med folk i alderen 50+, og de har gjerne barn, (noen har til og med barnebarn), på min alder  :ler: Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen som også er ute etter å finne venninner i området :)

 

Jeg bruker fritiden til å gå tur med hunden, se på tv-serier/filmer, lage mat, gå på kino, gå rundt i byen etc. Savner typiske venninnekvelder med prating om hva som helst, god mat, sladring, brettspill og alt som hører med. 

 

Dette er første gangen jeg er gravid og alt er nytt og spennende, så hadde vært gøy å ha noen å dele det med også. Og etter barnet kommer og man skal gå hjemme i permisjon i mange måneder, da hadde det vært kjekt å ha noen å bruke den tiden sammen med :) En å gå trilleturer med feks :)

 

Ta kontakt hvis du er i samme situasjon  :vinke:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...