Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 The one?Eller føler du at han ikke er helt den eneste ene? Anonymous poster hash: 60042...04e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Han er The One tror jeg, men vanskelige omstendigheter. Tør illegale meg for trygg 😞 Anonymous poster hash: 9c8af...be7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Han er The One tror jeg, men vanskelige omstendigheter. Tør illegale meg for trygg 😞 Anonymous poster hash: 9c8af...be7 *tør ikke føle meg for trygg Anonymous poster hash: 9c8af...be7
Hengebukksvinet Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Ja det er jeg og det har jeg aldri tvilt på! Endret 15. mars 2016 av Hengebukksvinet
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Ja det er jeg, min første og beste etter 13 år er jeg liker glad og fornøyd med min herlige mann som gjør alt for meg og sexlivet er fortsatt på topp Der blir bare bedre med årene👌👈💑 Anonymous poster hash: 2fe71...ac4
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 JA❤️ 15 år og 3 barn. Anonymous poster hash: 2550b...0cb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Ja! Aldri i tvil om at jeg har gifta meg med rett mann uansett hvor grinete jeg er på han. Anonymous poster hash: 80ef5...74b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 Ja. 😍 Min første tanke da jeg traff ham som 19åring var at han var en sånn mann som jeg ville ha til far til mine barn. Jeg har aldri vært i tvil om at han var the One. Det var oss to fra første sekund. Først som bestevenner, før vi endelig turde å ta skrittet videre. Selvfølgelig er vi tidvis innhentet av hverdagen, men jeg er aldri i tvil om at det er oss. Anonymous poster hash: b5fdb...bca
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 Helt klart. Gravid med nr to nå, og vi gleder oss til å dele livet med nok et vidunder. Det å se ham som pappa har fått meg til å elske ham enda mer enn jeg gjorde i starten av forholdet. Ser frem til å bli gammel sammen med ham. Anonymous poster hash: fc985...0cb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 Jeg ser ikke for meg at vi blir gamle sammen men jeg har heller ingen planer om å bryte opp nå. Kanskje blir jeg, kanskje ikke.. kanskje går han, kanskje ikke. Han er stabil, trofast og pålitelig.. en tvers gjennom ryddig og real fyr. Men jeg kjeder meg! Kjeder til tider ræva av meg!! Anonymous poster hash: d989d...8c6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Han er en mann og han er i mitt liv.. men han er absolutt ikke the one. Han er ikke den verste av det motsatte kjønn, men han hadde definitivt ikke vært mitt første valg om jeg skulle valgt på nytt nå. Anonymous poster hash: d625e...9d2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #12 Skrevet 15. mars 2016 Jeg ser ikke for meg at vi blir gamle sammen men jeg har heller ingen planer om å bryte opp nå. Kanskje blir jeg, kanskje ikke.. kanskje går han, kanskje ikke. Han er stabil, trofast og pålitelig.. en tvers gjennom ryddig og real fyr. Men jeg kjeder meg! Kjeder til tider ræva av meg!! Anonymous poster hash: d989d...8c6 Akkurat sånn jeg har det. Trygghet er flott og jeg setter pris på det. Men guud hvorfor må han være så kjedelig i tillegg!? (til og med i senga)? Anonymous poster hash: 061dc...175
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #13 Skrevet 15. mars 2016 Han er en mann og han er i mitt liv.. men han er absolutt ikke the one. Han er ikke den verste av det motsatte kjønn, men han hadde definitivt ikke vært mitt første valg om jeg skulle valgt på nytt nå. Anonymous poster hash: d625e...9d2 Denne kjenner jeg meg så igjen i. Kunne skrevet akkurat det samme. Jeg hadde aldri valgt samme nå... Det ble han som jeg var med da den biologiske klokka tikka som verst. Men - vi har det greit det meste av tiden og ikke noe alvorlig galt å sette fingeren på... Anonymous poster hash: 3633a...f83
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #14 Skrevet 15. mars 2016 Jeg ser ikke for meg at vi blir gamle sammen men jeg har heller ingen planer om å bryte opp nå. Kanskje blir jeg, kanskje ikke.. kanskje går han, kanskje ikke. Han er stabil, trofast og pålitelig.. en tvers gjennom ryddig og real fyr. Men jeg kjeder meg! Kjeder til tider ræva av meg!! Anonymous poster hash: d989d...8c6 Akkurat sånn jeg har det. Trygghet er flott og jeg setter pris på det. Men guud hvorfor må han være så kjedelig i tillegg!? (til og med i senga)? Anonymous poster hash: 061dc...175 Ikke noe fyrverkeri i senga her heller.. mildt sagt! Anonymous poster hash: d989d...8c6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tror og håper det. Men vi har bare vært sammen i 6 mnd. Men ingen av oss har følt noe lignende. Vi har og utrolig mye motstand om dagen, ting vi ikke har noe kontroll over. Og vi vet at det blir tøft det neste året. Men foreløpig ønsker vi begge å få dette til. Men man har da en liten usikkerhet, for hva hvis man går lei av det tøffe, en dag ikke orker mer. Anonymous poster hash: c4e35...0e0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #17 Skrevet 15. mars 2016 Ja. Hadde jeg ikke følt at han var "den ene" så hadde jeg ikke vært sammen med ham.. Anonymous poster hash: af8e9...5ae
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 Ja! 😃💝 Anonymous poster hash: 73482...0fe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #22 Skrevet 16. mars 2016 Ja. Min mamma hvisket det til meg første gang hun traff ham (vi var kun venner den gangen), at han var den rette, noe jeg avfeide. Så ble det oss likevel, og 15 år og 2 barn senere må jeg si meg helt enig med mamma. Han er ikke perfekt, langt i fra, men de han har det som er avgjørende: pålitlig, trygg, snill, smart og deler samme livssyn. Syns litt synd på dere som skriver at dere tviler på mannen fordi dere kjeder dere: jeg tror det er helt normalt å kjede seg litt når A4-livet med småbarn, tidsklemma og uten spontanitet står på som verst. Tror likevel dere vil angre senere hvis dere velger å gå. De spennende menn er som regel ikke noe å samle på i lengda siden de mangler det som er avgjørende for et vellykket og langvarig samliv. Gresset virket kanskje grønnere men det er bare grønnere der man vanner. Anonymous poster hash: fada7...294
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #24 Skrevet 16. mars 2016 Ja 💜 Anonymous poster hash: 89052...5ba
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. mars 2016 #25 Skrevet 16. mars 2016 Du, han har jeg ikke sett snurten av ennå. Er snart 40, så jeg håper han dukker opp snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå