Gå til innhold

Ylvis brødrene burde bytte navn :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar alltid feil! Bård ligner på en Vegard og Vegard ligner på en bård :)

 

Anonymous poster hash: 50af9...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte Google for å se hvem som er hvem, og da slo det meg at jeg ikke synes noen av dem ligner en Vegard eller Bård.

Skrevet

Ja, at du - en dame som neppe kjenner dem alltid tar feil er en god grunn. Send dem et brev og forklar, så blir du nok hørt.



Anonymous poster hash: cec00...953
Skrevet

 

Ja, at du - en dame som neppe kjenner dem alltid tar feil er en god grunn. Send dem et brev og forklar, så blir du nok hørt.

 

Anonymous poster hash: cec00...953

Wow.

Skrevet

Ha ha, jeg har faktisk tenkt akkurat det samme da de ble kjent.

 

Anonymous poster hash: 0f17e...e57

Skrevet

Helt enig, glemmer alltid hvem som er hvem

 

Anonymous poster hash: 6cf88...2bc

Skrevet

Har lært et triks. Det blir vel sikkert rapportert, men here it goes... Vegar Negar er han med mørkest hår. Jeg tok alltid feil før. Nå husker jeg det. Følte nemlig også de passet best til motsatt navn.

 

Anonymous poster hash: 81a0b...eb2

Skrevet

Helt enig, jeg føler også de har feil navn

Skrevet

Jeg også sliter med å skille dem - passer hverandres navn!:)

 

Anonymous poster hash: 7d277...c40

Skrevet

 

Ja, at du - en dame som neppe kjenner dem alltid tar feil er en god grunn. Send dem et brev og forklar, så blir du nok hørt.

 

Anonymous poster hash: cec00...953

Jeje, sånn kan man også ta det 😂

 

Jeg blander dem også, men nå har anonym over her gitt meg en någet politisk ukorrekt huskeregel.

Skrevet

Har lært et triks. Det blir vel sikkert rapportert, men here it goes... Vegar Negar er han med mørkest hår. Jeg tok alltid feil før. Nå husker jeg det. Følte nemlig også de passet best til motsatt navn.

 

Anonymous poster hash: 81a0b...eb2

Hahaha! Takk for fantastisk huskeregel :)

 

Anonymous poster hash: 396f6...adb

Skrevet

Enig!!! Blander alltid, men ikke nå lenger haha... :D

 

Anonymous poster hash: 987f6...aad

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns de ser ut som en Robin og en Michael. De er litt for skjeggløse og harmløse til å gå rundt med norrøne navn 😂

Skrevet

Jeg har også alltid tenkt motsatt navn.. Så rart at vi er flere!

Skrevet

Faktisk helt enig her :)

Skrevet

Det har jeg også tenkt! 😀

 

Anonymous poster hash: 6ee4f...c34

Skrevet

Det har jeg også tenkt! 😀

 

Anonymous poster hash: 6ee4f...c34

Skrevet

Jeg også! :-)

 

Anonymous poster hash: f9826...670

Skrevet

Og jeg!



Anonymous poster hash: 0c720...60e
Skrevet

De ser ut som dominik og Jens.

 

Anonymous poster hash: 06150...457

Skrevet

Hehe...artig.

 

Jeg var på Grønland forrige fredag...og de gikk rundt i isbjørn-kostymer. Lusket meg forbi dem for å ikke bli filmet

 

Anonymous poster hash: d7781...568

Skrevet

Jeg tar alltid feil! Bård ligner på en Vegard og Vegard ligner på en bård :)

 

Anonymous poster hash: 50af9...c82

Signerer den :) Blander dem alltid når jeg ser de på TV.

Skrevet

SÅ enig!!! Har alltid slitt med det! Og så rart at vi er flere!

 

Anonymous poster hash: 7fc41...27a

Skrevet

Jeg også synes de passer hverandres navn. Klarer å huske hva de heter ved å tenke at de har det navnet som ikke passer. 😛

Skrevet

Haha😂 Trodde seriøst Vegard var Bård og omvendt helt til nå 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...