Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Hvor interesserte er de som setter seg på en "liste" ? Anonymous poster hash: c659c...dcd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 jeg vet at jeg hadde ikke satt meg opp på liste hvis jeg ikke var interessert. står du på listen kan du få mange telefoner fra megler så hvorfor gidde det hvis en virkelig ikke er interessert? Men det er meg og jeg har bare kjøpt bolig en gang så har ikke all verdens erfaring. Anonymous poster hash: 78909...cbd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Her blir man "tvunget" til å skrive seg på liste hvis man er på visning. Får beskjed om at alle som er på visningen skal skrive seg på lista. Man må altså være så interessert at man går på visningen, men man kan likevel være fullstendig uinteressert i huset etter å ha sett det og likevel stå på lista. Anonymous poster hash: 923e1...636
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Det kan være flere grunner til å sette seg på lista, feks: - man er faktisk interessert i objektet - man vil følge med på hvordan budrunden går, feks fordi man eier en lik leilighet/hus - altså man ønsker å vite hva huset til slutt går for - man ville se hvordan leiligheten ser ut, og turte ikke gå før man hadde skrevet seg på listen eller lot seg overtale til å skrive seg opp (ref posten til anonym 636 over her) - man er mystery shopper og har egentlig som oppdrag å vurdere meglerens jobb, ikke objektet (dette har jeg drevet en del med, så vet at det skjer) Anonymous poster hash: 7511a...1e9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skrev meg på liste fordi jeg rett og slett følte meg tvunget av megleren. Var overhodet ikke interessert i leiligheten, og sa i fra om det og Anonymous poster hash: 6efa9...4d9
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Hvor interesserte er de som setter seg på en "liste" ? Anonymous poster hash: c659c...dcd Vi skrev oss på mange lister på hus vi ikke var intr i. Vi ville vite hvordan megleren var, og hva budrunden stoppet på. Vi gikk på mange visninger før drømmehuset dukket opp. Anonymous poster hash: bf21a...474
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Hvor interesserte er de som setter seg på en "liste" ? Anonymous poster hash: c659c...dcd Vi skrev oss på mange lister på hus vi ikke var intr i. Vi ville vite hvordan megleren var, og hva budrunden stoppet på. Vi gikk på mange visninger før drømmehuset dukket opp. Anonymous poster hash: bf21a...474 Men når man stopper å legge inn bud eller ikke legger inn bud i det hele tatt, så får man vel ikke vite hva budrunden stopper på? Anonymous poster hash: 6efa9...4d9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #8 Skrevet 16. mars 2016 Hvor interesserte er de som setter seg på en "liste" ? Anonymous poster hash: c659c...dcd Vi skrev oss på mange lister på hus vi ikke var intr i. Vi ville vite hvordan megleren var, og hva budrunden stoppet på. Vi gikk på mange visninger før drømmehuset dukket opp. Anonymous poster hash: bf21a...474 Men når man stopper å legge inn bud eller ikke legger inn bud i det hele tatt, så får man vel ikke vite hva budrunden stopper på? Anonymous poster hash: 6efa9...4d9 Jo, hvis man sier at man ønsker å bli informert om hvordan budrunden går, så får man det. Mange som sitter på gjerdet å lar andre ta budrunden, og så snapper leiligheten etterpå feks. Eller man kan være ærlig å si hva man vil, og man får vite det, er vår erfaring i alle fall. Anonymous poster hash: 7511a...1e9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #9 Skrevet 16. mars 2016 Har skrevet meg på liste og var kun interessert om huset gikk for godt under takst (litt utenfor byen) Anonymous poster hash: 7d682...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå