Gå til innhold

Betyr det mye? Ville du brydd deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du møtte en helt super fyr.

Fantastisk på alle måter.

Utrolig bra i senga men veldig liten penis.

Tilfredsstiller deg som bare det seksuelt.

Ville det med liten penis betydd noe for deg, ville det vært noe du hadde hengt deg opp i?

Anonymous poster hash: 1bfcd...0b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den gjør jobben og man blir tilfredsstilt hadde det ikke betydd noe.

Anonymous poster hash: 2d0f1...93a

Skrevet

Hvorfor bry seg om han tilfredsstiller?

Blir som å si, "jeg skal ansette en snekker, han er skikkelig flink, men har så små hender" skal jeg ansette han eller ikke?

Anonymous poster hash: 70d97...0ec

Skrevet

Han er bra i senga og kan å tilfredsstille deg? nei, da har ikke str på penis noe å si.. Ikke i det heletatt :P

Skrevet

Jeg liker å bli fylt opp, så for meg hadde det betydd en del.

Anonymous poster hash: ebe20...be7
Skrevet

Hadde ikke funka for meg, dessverre.. Da hadde han nok bare blitt en bestevenn jeg bodde sammen med. Jeg må ha lidenskap og tenning, og jeg tenner ikke på små-lurker..🙄

Anonymous poster hash: ecb00...d18

Skrevet

Ja, jeg skal virkelig ikke klage på hvordan han er i senga.

Men jeg aner ikke hvorfor jeg henger meg så opp i størrelsen. Kjenner det plager meg endel.

Høres skikkelig fæl ut nå det vet jeg. Men jeg har aldri sagt noe om dette til han.

Bare det at han er så høy og stor som han er åsså er det den lille tissen.

Hi

Skrevet

Ja, jeg skal virkelig ikke klage på hvordan han er i senga.

Men jeg aner ikke hvorfor jeg henger meg så opp i størrelsen. Kjenner det plager meg endel.

Høres skikkelig fæl ut nå det vet jeg. Men jeg har aldri sagt noe om dette til han.

Bare det at han er så høy og stor som han er åsså er det den lille tissen.

Hi

Han har nok større problemer med størrelsen enn du noen kan kan ha. Tipper han, for å kompensere, er rasende god på det han driver med ;)

Anonymous poster hash: 70d97...0ec

Skrevet

Elskeren min har en normal penis, litt tynn, men guud han er god i senga uansett. Det handler så mye om innstilling, blikk og andre ferdigheter (spesielt fingrene hans). Størrelsen på penis betyr meeget lite når det kommer til tenning og kåthet. Har hatt andre med mye større penis, som ikke tente meg i det hele tatt.

Anonymous poster hash: a2d1e...753

Skrevet

Jeg har jo også hatt mye større før. Min x samboer som jeg var sammen med i mange mange år hadde en god del større også men han jeg har nå er så utrolig mye bedre på absolutt alt. Fingrene er også til å dø for :P

Så jeg skjønner ikke problemet mitt, hvorfor plager dette meg? Jeg føler meg så overflatisk og slem.

Har aldri vært så tent på noen før som jeg er på han. Tar hensyn til absolutt alt, setter meg først uansett.

Hi

Skrevet

Jeg har jo også hatt mye større før. Min x samboer som jeg var sammen med i mange mange år hadde en god del større også men han jeg har nå er så utrolig mye bedre på absolutt alt. Fingrene er også til å dø for :P

Så jeg skjønner ikke problemet mitt, hvorfor plager dette meg? Jeg føler meg så overflatisk og slem.

Har aldri vært så tent på noen før som jeg er på han. Tar hensyn til absolutt alt, setter meg først uansett.

Hi

Mye skrivefeil, telefonen lever sitt eget liv.

Skrevet

Hi

Du er kanskje redd for at sexen skal bli kjedeligere, og av gammel vane er du vant til å trøste deg med at 'tissen er ihvertfall stor'..?

Men om han har fantastiske fingre og er en oppmerksom elsker, så hold på han. Det er så viktig og vil gi deg mye mer enn en stor penis 😊👍🏼

Anonymous poster hash: a2d1e...753

Skrevet

Til en viss grad nei, men samtidig vil jeg jo kjenne mannen når han trenger inn, og under akten. Så jeg er litt usikker. Håper jeg slipper å komme i situasjonen. Godt gift med en mann med eksakt rett penis for meg nå. Håper det holder seg slik :)

Anonymous poster hash: 7cffd...52e

Skrevet

Ja, d spørs om det kanskje er en tørst og tenke på at om ting skulle bli dårlig så et iallefall pipen stor. Hahah huff, jeg aner ikke.

Skrevet

Jeg har en samboer med liten penis, men han er den sexpartneren jeg har hatt, ville ikke byttet han for noe :P Han har både liten og tynn penis.. Men gud bedre, den mannen! Han er veldig observant i forhold til hvordan jeg lar meg påvirke av fingring osv, han følger med på pust, bevegelse, stønning... Får til og med, med seg når tærne krøller seg i vellyst :P Han skuffer aldri, han er oppfinnsom i senga, uten at det blir for mye.. Det tok tid før vi nådde dette, i starten av forholdet var han langt mer usikker, han hadde fått høre det litt for ofte at han var for liten, noe som gir store komplekser dessverre.. Men som jeg sa til han den gang, det handler ikke om størrelsen på utstyret, men hvordan utstyret brukes.. Nå er vi snart 7 år inn i forholdet, og sexlivet blir bare mer og mer fantastisk :D

Anonymous poster hash: e05aa...3b8
Skrevet

Seriøst, HI ?

Anonymous poster hash: 46622...5ee

Skrevet

Seriøst hva?

Plaget spørsmål deg?

Skrevet

Seriøst hva?

Plaget spørsmål deg?

Spørsmålet skulle det stå.

Skrevet

Jeg ville heller hatt en med liten penis og gode ferdigheter, enn slik som min mann er med sin store penis. Lite opptatt av annet enn ut-inn aktivitet, og har ikke trengt å bli flink med hendene. Har prøvd i årevis å endre vanene hans, men han er den mest penis-fokuserte elskeren jeg har hatt😖

Anonymous poster hash: ce7e2...6af

Skrevet

Nei,hvis jeg hadde blitt tilfredstilt så hadde jeg ikke brydd meg om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...