Gå til innhold

Feriesamvær, 1 eller 2 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine vil være 3,5 og nesten 5 når sommerferien hos pappa skjer.

Tidligere har vi delt opp i to omganger siden de fortsatt er små, slik at de har hatt først en uke hos pappa, og så en uke til senere etter å ha vært hjemme en stund.

Bør vi fortsette med det,eller er der greit å prøve 2 uker sammenhengende nå?

De er veldig trygge på pappaen,og trives godt hos han, han er en veldig god pappa. Så det er kun pga alder at vi har delt opp.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 4d1e8...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna her er 5, 7 og 9 år, og vi tar annenhver uke i 6 uker. Resten av sommeren er "vanlig samvær"..

Heldigvis er vi enige om at dette er det som er rett for våre barn :)

Anonymous poster hash: 39517...f1a

Skrevet

Barna her er 5, 7 og 9 år, og vi tar annenhver uke i 6 uker. Resten av sommeren er "vanlig samvær"..

Heldigvis er vi enige om at dette er det som er rett for våre barn :)

Anonymous poster hash: 39517...f1a

Hvor lenge har dere gjort det sånn?

Hele sommern? Det hørtes slitsomt ut, syns annenhver torsdag til mandag er mer enn nok styr :-P Samtidig hørtes det godt ut med litt ekstra pusterom også... Men vi har nå avtalt to uker sommerferie da, som altså deles i to...

Hva syns barna om at de flyttes hver uke?

Andre som har noen tanker?

Skrevet

Barnet er 8 år og har 3 uker sammenhengende ferie hos hver av foreldre om sommeren. På denne måten får man dratt bort og barnet kan kose seg masse med familie og mor/far. Resten av sommeren er vanlig samvær. Annen hver uke. Barnet har hatt det slik i to år og liker det sånn.

Anonymous poster hash: e6fa7...4a7

Skrevet

Barnet er 8 år og har 3 uker sammenhengende ferie hos hver av foreldre om sommeren. På denne måten får man dratt bort og barnet kan kose seg masse med familie og mor/far. Resten av sommeren er vanlig samvær. Annen hver uke. Barnet har hatt det slik i to år og liker det sånn.

Hvordan gjorde dere det da barnet var yngre?

Min er som sagt 3,5 og nesten 5 når sommerferien er i år.

Skrevet

Mine har hatt 2 uker sammenhengende ferie siden de var 3 og 1 år.

Skrevet

En måned hos pappa i sommerferien. Tre, fem og ni .Veldig grei ordning. Vi har begge 4 uker ferie og vi slipper å tenke på barnepass i sommerferien.

Anonymous poster hash: fc711...9d1
Skrevet

Hvordan gjorde dere det da barnet var yngre?

Min er som sagt 3,5 og nesten 5 når sommerferien er i år.

Ble slutt mellom oss da barnet var 5 år og hadde da kun 2 uker sammenhengende ferie om sommeren hver og resten var som vanlig samvær.annen hver uke.

Ambefaler deg 3uker.ja man savner barnet sitt.men samtidig får man tid til å ta seg en god ferie og slipper unna mye stress.

Skrevet

far har vel krav på 3 uker

Anonymous poster hash: 71d38...3f9
Skrevet

far har vel krav på 3 uker

Anonymous poster hash: 71d38...3f9

Jeg vet,men han vil ikke...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...