Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Og hun bare begynte å le, skikkelig hjertelig!😂 Hun syns det var litt rart, men også veldig bra!❤Hun kjenner han fra før, og de har et godt forhold, så det kom ikke som et kjempesjokk tror jeg Hun er 10 år Han og jeg falt for hverandre i feb i fjor, men har tatt ting rolig. Vi ville begge være sikker, og nå vet vi at vi elsker hverandre og har lyst å dele livet❤Vi skal på sikt gifte oss, og vi vil ikke vente for lenge med å få barn, siden jeg snart er 36. Jeg er så utrolig glad, jeg er forelsket og har endelig delt det med den som betyr mest for meg her i verden! Og jeg ville bare dele med noen Anonymous poster hash: 26572...c83
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Så deilig! "Og de levde lykkelig alle sine dager og snipp snapp snute" <3 Anonymous poster hash: e3ae5...a3f
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Så deilig! "Og de levde lykkelig alle sine dager og snipp snapp snute" <3 Anonymous poster hash: e3ae5...a3f Det er det vi håper på <3 Det er veldig deilig å ha en å elske, og ha en som elsker meg, akkurat meg og sånn som jeg er! Han er nydelig! Og nå når datteren vet er alt som det skal Anonymous poster hash: 26572...c83
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Så koselig lesning😊 💕 Syns jeg også, og ville dele det med noen❤ Anonymous poster hash: 26572...c83
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Hadde ventet noe helt annet da jeg gikk inn på denne tråden...om en datter som overhodet ikke godkjente ny kjæreste... Men veldig glad jeg tok feil! I tillegg høres du ut som ei fornuftig dame. Lykke til!! 😊👍 Anonymous poster hash: ca15f...6a3
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Hadde ventet noe helt annet da jeg gikk inn på denne tråden...om en datter som overhodet ikke godkjente ny kjæreste... Men veldig glad jeg tok feil! I tillegg høres du ut som ei fornuftig dame. Lykke til!! Anonymous poster hash: ca15f...6a3 Hehe, det er dib i et nøtteskall Og litt av grunnen til at jeg ville skrive det her inne Kjekt å spre litt lykke her inne også og ikke bare eder Anonymous poster hash: 26572...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå