Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage suksessterte som jeg skal ta med på jobben i morgen. Jeg skal jo lage bunnen i dag, men kan jo ikke ta på kremen i dag, da blir bunnen sørpe (har prøvd det før 😜) Men kan jeg lage eggekremen i dag, kjøle den, men ta på bunnen i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar alltid kremen på dagen før, det fungerer helt fint for meg. Skjønner ikke hvordan du får det til å bli sørpe?

Anonymous poster hash: b9c8e...fd1

Skrevet

Den kan du da lage i forkant? Suksessterte er best om den får stå i en dag eller to først. 

Skrevet

Lar du kremen bli stiv/kald nok? Har aldri opplevd "sørpe".

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å lage den ferdig i dag, og så sette kaka i fryseren over natta.

Bunnen blir helt fantastisk når den tiner, og kremen holder seg like bra.

Mora mi har bakt suksessterte til alle slags familieselskaper etc i 35 år, og gjør det alltid på denne måten.

Anonymous poster hash: 9ffb4...745

Skrevet

Beklager å spore av tråden din HI, men jeg må bare spørre siden jeg fikk så lyst på denne kaken! Hvilken oppskrift bruker dere? :)

Skrevet

Takk for svar! Kanskje bunnen var for varm sist, eller jeg ikke laget kremen skikkelig. Da prøver jeg meg i dag 😊

Skrevet

Selvfølgelig kan du ta på kremen idag! :) lager den alltid dagen før, og setter i kjøleskapet over natten. Da smaker den fantastisk dagen etter 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...