GeeGee Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Jeg skal lage suksessterte som jeg skal ta med på jobben i morgen. Jeg skal jo lage bunnen i dag, men kan jo ikke ta på kremen i dag, da blir bunnen sørpe (har prøvd det før 😜) Men kan jeg lage eggekremen i dag, kjøle den, men ta på bunnen i morgen?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tar alltid kremen på dagen før, det fungerer helt fint for meg. Skjønner ikke hvordan du får det til å bli sørpe? Anonymous poster hash: b9c8e...fd1
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Den kan du da lage i forkant? Suksessterte er best om den får stå i en dag eller to først.
aanonym Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Lar du kremen bli stiv/kald nok? Har aldri opplevd "sørpe".
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Det beste du kan gjøre er å lage den ferdig i dag, og så sette kaka i fryseren over natta. Bunnen blir helt fantastisk når den tiner, og kremen holder seg like bra. Mora mi har bakt suksessterte til alle slags familieselskaper etc i 35 år, og gjør det alltid på denne måten. Anonymous poster hash: 9ffb4...745
JessicaM50 Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Beklager å spore av tråden din HI, men jeg må bare spørre siden jeg fikk så lyst på denne kaken! Hvilken oppskrift bruker dere?
Gjest Kira Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Jeg tar alltid på kremen så fort både den og kaken er avkjølt. Til deg som spurte om oppskrift, så lager jeg alltid denne (med dobbel gul krem): http://www.detsoteliv.no/oppskrift/sarah-bernhardt-i-langpanne-med-suksesskrem
GeeGee Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2016 Takk for svar! Kanskje bunnen var for varm sist, eller jeg ikke laget kremen skikkelig. Da prøver jeg meg i dag 😊
anonomous Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 Selvfølgelig kan du ta på kremen idag! lager den alltid dagen før, og setter i kjøleskapet over natten. Da smaker den fantastisk dagen etter 😊
anonomous Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 http://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/suksessterte/ Denne bruker jeg! Fantastisk god 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå