Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Hvor mye tjener mannen deres? Hva jobber han som og hvordan er arbeidstiden? Eier eller leier dere? Hvordan går det økonomisk? Unner mannen deg noe når du ikke bidrar med inntekt? Er dere gift eller samboere? Jeg er sliten og deprimert og ser ikke at jeg skal klare å jobbe OG være mye alene med barna når permisjonen tar slutt. Mannen er borte rundt/over halve året. Vurderer å si at han enten må finne seg en annen jobb eller at jeg skal få gå hjemme iallefall ett år ekstra så jeg kan komme meg litt mer til hektene og ungene er litt eldre før tidsstresset på grunn av jobb begynner Anonymous poster hash: 94d0c...618
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Hva med å jobbe deltid? Om du er deprimert trenger du å komme deg ut av huset også, ha faste avtaler, kollegaer å snakke og le sammen med osv. Jeg jobber 40% Mannen driver et eget AS og tjener greit Han styrer i stor grad arbeidstiden selv, men jobber mye mer enn 100% Vi er gift Eier eget hus Pengene vi tjener er felleseie, han tjener mer i kr og øre, men vi "jobber" minst like mye fordi jeg tar hovedansvaret på hjemmebane. Anonymous poster hash: 47864...638
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Søk på 30%-50% stillinger.. Bedre å starte rolig, og heller øke når man er klar for det.. Men stol på meg, når jeg sier at det er lite gunstig å utebli helt fra arb.livet om man er depressiv.. Gjorde det selv i 2008, tok meg 4 år å komme i jobb igjen, endte i depresjon igjen i fjor, etter 1 år hjemme med barn, startet opp i en 30% stilling, som gjorde meg godt, hadde noe i løpet av uka som holdt meg oppegående til en viss grad, nå er det straks 1 år siden, jeg jobber nå 50%.. Innser det kan ta meg tid å oppnå 100%, men heller litt enn ingenting føler jeg på. Samboeren tjener ca 550 000 i året, anleggsarbeider, er borte alt fra 4 dager i uka, til 3 uker i strekk, alt etter hvor i landet han er stasjonert. Vi er leieboere, og økonomien er bra nok tatt i betraktning (han har en del del gjeld som betales på) Helt siden vi ble sammen i 2009, så har inntekten i huset vært felles, han har unnet meg å bruke av pengene, men jeg selv har ikke vært komfertabel med å bruke penger han har tjent inn, på ting som er for meg alene, så har blitt kjøpt lite av det meste for min del gjennom årene jeg var hjemmeværende.. Nå bruker jeg litt av egen inntekt på ting jeg trenger, men fortsatt ikke stort, da jeg synes hoveddelen av mitt skal gå til felles utgifter/mat og det meste som blir igjen da går til ungenes behov Anonymous poster hash: 67c28...b7a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Hvor mye tjener mannen deres? Hva jobber han som og hvordan er arbeidstiden? Eier eller leier dere? Hvordan går det økonomisk? Unner mannen deg noe når du ikke bidrar med inntekt? Er dere gift eller samboere? Jeg er sliten og deprimert og ser ikke at jeg skal klare å jobbe OG være mye alene med barna når permisjonen tar slutt. Mannen er borte rundt/over halve året. Vurderer å si at han enten må finne seg en annen jobb eller at jeg skal få gå hjemme iallefall ett år ekstra så jeg kan komme meg litt mer til hektene og ungene er litt eldre før tidsstresset på grunn av jobb begynner Anonymous poster hash: 94d0c...618 Han tjener rett over 2 mill i året Jobber innenfor oljen, er vekke 1 mnd og hjemme 1 mnd. Vi eier enebolig , båt, to biler og motorsykkel . Klare oss veldig bra økonomisk . Har lavt lån. Jeg får ting av han ofte og kan bruke penger og kjøpe det jeg vil uten at han sier noe på det. Vi er samboere med to barn sammen. Anonymous poster hash: ecd37...1da
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Mannen tjener litt over en mill. Har 2 biler+motorsykkel uten lån. Vi er gift og eier er nytt hus sammen. Går fint rundt økonomisk- kan fint håndtere huslånet og alle utgifter på en inntekt + spare ved siden av. Han blir glad når jeg fornyer garderoben. Tar ingen utskeielser utover dette. Anonymous poster hash: 1cbf7...856
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Mannen tjener litt over en mill. Har 2 biler+motorsykkel uten lån. Vi er gift og eier er nytt hus sammen. Går fint rundt økonomisk- kan fint håndtere huslånet og alle utgifter på en inntekt + spare ved siden av. Han blir glad når jeg fornyer garderoben. Tar ingen utskeielser utover dette. Anonymous poster hash: 1cbf7...856 Glemte å si at han jobber ekstremt mye (ikke skiftarbeid, men i en lederstilling). Jeg føler ikke at det er et stort problem at han er borte 12-18 timer i døgnet på de mest kritiske dagene. Anonymous poster hash: 1cbf7...856
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Han tjener ca 2 millioner kroner pluss bonus som varierer år til år. Han jobber innen data sikkerhet. Han er som regel på jobb fra 9 til 18. Noen ganger reiser han i forbindelse med jobb, men er da borte maks en uke. Han har også visse perioder hvor han jobber 18 timers dager, men de er det få av. Vi er gift, eier hus og to biler. Vi har ingen økonomiske problemer. Vi sparer penger hver måned. Mannen unner meg mye, men jeg har ingen store utskeielser - det har ikke han heller. Jeg begynner nok å jobbe igjen når minstemann er 2 år. Savner å gå på jobb hver dag... Anonymous poster hash: 36f2f...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå