TPK Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Spiller det virkelig noen rolle om det koster 1 eller 3 kr? Kjøper du så mye at prisforskjellen merkes er det for mye uansett 😉
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Hvilket smågodt? Det kan like gjerne koste 0 kr, hyllene er jo tomme 🙄 Anonymous poster hash: bd04a...8f7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Vi har et NORMALT forbruk av sånt, så vi har handlet på yummy heaven😊 Der får man tak i godteri. Anonymous poster hash: 46ca1...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå