Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 http://www.vg.no/spesial/2016/lenket/ Anonymous poster hash: 948e9...273
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Det er helt grusomt. Og jeg synes faktisk hun skal få lov til å dø. For her er det ikke noe som kan hjelpe henne, sånn vil resten av livet hennes være. Og jeg har full forståelse for at hun vil dø. For det er ikke et liv, det er verre enn fengsel, som de skrev, det er faktisk tortur. I disse dager hvor AAB saksøker staten, fordi de bryter menneskerettighetene, da det kommer til hans forhold i fengsel. Ja, hva med da denne kvinnen? Hva galt har hun gjort? Og hun har det ekstremt mye verre enn AAB. Jeg skjønner ikke hvorfor vi må leve for enhver pris. Jeg var selv sengeliggende i ca 6 mnd, klarte ikke engang å gå ned trappen til etasjen under. Det var vanskelig nok å komme seg på doen, 4 meter unna. Og jeg måtte ha det stille og mørkt, lå bare i senga døgnet rundt. Husker jeg da tenkte at dette er virkelig ikke noe liv, og hvis dette skulle vært livet mitt over lang tid, så hadde jeg tatt livet mitt. Anonymous poster hash: a30a6...918
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Dette er en vanskelig sak. Jeg ble veldig trist da jeg leste den for noen dager siden, og har tenkt litt på saken i ettertid. Ingen burde bli dømt til å leve, tvunget til et liv de ikke vil ha. Denne kvinnen kan ikke bli oppbevart på en institusjon i flere tiår til, hun bør selv få dø om det er dét hun vil. Anonymous poster hash: 3d631...948
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Jeg synes det er helt grusomt. Tenkte og på AAB når jeg leste om dette, tenk hvis de hadde lagt han i remmer hele døgnet? Jeg synes og hun må få lov til å dø når hun ønsker det selv, det er jo ikke noe liv. Og sånn skal det være resten av livet hennes Anonymous poster hash: 948e9...273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå