Gå til innhold

Hjelp babysyk student

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par i starten av 20 åra som for 6 mnd fikk en herlig liten gutt. Jeg elsker å være i mammarollen, og kjenner jeg allerede begynner å lengte etter å få en til innen 1-2 år. Problemet er jo at vi ikke har plass eller økonomi for øyeblikket da jeg er student (førstemann var ikke planlagt).

Jeg studerer bachelor nå, og har cirka 2-3 år igjen da det går over nett frem til 2017. For øyeblikket søker jeg jo etter en deltidsjobb som kan hjelpe til å spe på noe av EK vår så vi i det minste kan få huset i boks før vi tenker på noe mer. Men de er jo bare så herlige disse små, så sliter veldig med å slå fra meg tanken på å få en ny en nå med det første. 

Noen tips til hvordan jeg kan "legge vekk" tanken på å få en ny baby, og heller ta den frem når vi er ordentlig klare? Er det noe som bare går over av seg selv, eller må jeg bare finne meg i å leve med å være babysyk frem til vi er klare? :) 

Anonymous poster hash: 5b929...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du noen med en toåring? Tenker du hadde hatt godt av å kjenne på hvordan det er med to stk hvor den ene er overalt ;)

Om du er ferdig med skole om maks tre år ville jeg absolutt ha ventet. Babytiden kan være krevende den, men det blir verre også! :P

Anonymous poster hash: 31faa...841

Skrevet

Vet ikke hva som kan hjelpe, men merket og at jeg ble fryktelig babysyk da nr.2 var 6 mnd. Mulig det er fordi da kroppen ofte kommer litt i rute igjen og mensen kommer tilbake osv. Uansett så ble jeg gravid da han var 8 mnd, nå angrer jeg som faen. Da han ble 1 år begynte et salig helvete med sykdom, utallige oppvåkninger på natta og en mye mer krevende periode. Hadde fortrengt det fra nr.1. Så nå har jeg ikke sovet på månedsvis og det er ikke lenge til baby nr.3 kommer, skjønner ikke hvordan det skal gå en gang :( skulle ønske jeg tok til fornuften og ventet 3 år minst!