Gå til innhold

Hvor mye ville dere regnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Tenerife en uke meg + en på 15 og en på 9. Hvor mye ville dere regnet med det går? Blir vel mat ute hverdag om kvelden og litt is osv, men kjøper frokost og lunsj evt i kjøleskapet. Tenker en dag i et sånt badeland. Hva tror dere? Har ikke vært der før så vet ikke hvor dyrt ting er.

Anonymous poster hash: cad72...015
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke hatt mindre enn 10 000. 

Anonymous poster hash: 201a5...b79
Skrevet

Ville regnet med at det går rundt 15.000,-

Anonymous poster hash: 6d2b4...0fc

Skrevet

Jeg ville også regnet 15000kr.

Skrevet

15000-20000

Skrevet

Tuller dere med meg? 15-20 000 på en uke når oppholdet er betalt bare i mat og underholdning?

Skrevet

Da datteren min og jeg var en uke i Hellas i fjor, tok vi ut 250 euro hver. Vi spiste ute hver dag, samt is og snop og kaffe, men hadde allikevel penger med hjem.  :Nikke:

Så kanskje 10000 på dere?

Skrevet

Tuller dere med meg? 15-20 000 på en uke når oppholdet er betalt bare i mat og underholdning?

Øh nei, har du aldri vært ute og reist før? Det er mat og underholdning som koster. Reisen kan man jo få for en slikk og ingenting...

Anonymous poster hash: 6d2b4...0fc

Skrevet

Vi regnet 1000 pr dag når vi dro til tenerife. Var 2 voksne og tre barn på 3, 13 og 16. Hadde da så vi hadde en bra tur. Reiste både til siampark og loroparken. Spiste jo ute hver dag, man brukte ikke penger på så mye annet enn mat og de to parkene

Skrevet

Ja, har tenkt ca 1000 kr dagen. Det høres bedre ut i mine ører. Har ikke råd til 15-20 000.

Skrevet

Vi har a l d r i brukt så mye penger som skissert her. Sjelden vi bruker over 1000kr dagen i mat og underholdning. 2 barn og to voksne. Ingen går sultne eller kjeder seg på tur. Men så har vi aldri shoppet, hverken ordentlige ting eller suvenirer heller :)

Anonymous poster hash: f2a9e...cbb

Skrevet

Jeg ville også ha regnet ca 15 000,- minst. Man må jo ha til shopping og serverdigheter. Såpass store unger vil sikkert finne på noe som koster litt, gjerne vannsport og slikt. Kjipt å måtte snu på krona når man først er på ferie😉

Skrevet

1000 kr dagen bør holde, men ville alikevel beregnet litt mer. Kanskje 10 000. Vi skal 2 uker til Hellas i sommer, 2 voksne og 2 små barn. Vi tenker 15-20 000 i lommepenger til den turen.

Anonymous poster hash: dd3eb...307

Skrevet

Sist vi var i Syden brukte vi mindre enn 1000 kr dagen. Vi var 2 voksne og fire barn. Det var inkl. Alle måltider, alkohol/brus og utflukter. Vi shopper sjelden/lite i sydenland og styrer langt unna kjøpesentre. Vi var selv overrasket over hvor lite vi hadde brukt da vi kom hjem. Dette var Kreta for 2 år siden Der er det rimeligere enn Kanariøyene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...