Gå til innhold

Hvor gammel var deres eldste elsker noen sinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 19, han var 52. Han var deilig i sengen! Vi prater sammen enda å av og til savner jeg han...

Anonymous poster hash: 3f2c1...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi, er det du som lager alle disse trådene for tiden? Om hvor mange som har fått barn med en i femtiårene, hatt sex med en i femtiårene, og at venninnen din holder på med en i femtiårene og du synes det er sjokkerende? Isåfall, hvorfor henger du deg opp i dette?

Anonymous poster hash: 7b4cb...7b4

Har ikke laget noen tråder jeg vel? Synes ikke det er sjokkerende, men har ingen erfaring selv, derfor spør om noen andre har det. Hun vurderer sterkt denne mannen, men vil ikke ha en som er for gammel til å ha sex mer enn 1 gang i måneden.

Anonymous poster hash: 0b985...162

Alder har ingenting å si. Jeg har opplevd 30-åringer som absolutt ikke leverer i senga. Men også en på nærmere 50 som er ekstremt potent. Han kom 5-6 ganger i løpet av et par timer.

Har også møtt unge menn som er veldig potente og kommer flere ganger. Også finnes det sikkert de på 50+ som ikke greier å levere.

Jeg vil si at dette egentlig er personavhengig, ikke alltid absolutt avhengig av alder. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...