Gå til innhold

Hvorfor liker du din iPhone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: ba186...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjapp, responsiv skjerm, lett å bruke, lekkert design, alle apper funker alltid, apple music, ibooks... alt er perfekt. Android er et h.....s rot.

 

Anonymous poster hash: 03345...d7a

Skrevet

Vi forstår hverandre 😄 Jeg forstår ingen andre telefoner like godt. Sier sikkert mest om meg.

 

Anonymous poster hash: 430ef...618

Skrevet

Enkelt, greit, sikkert, virusfritt. I tillegg er det jo mange apper :)

Skrevet

Enkel og oversiktlig i bruk, tar veldig gode bilder (har 6s) og så syns jeg den er lekker (har den i rosegull ;))



Anonymous poster hash: a48ad...e34
Skrevet

Kjapp, responsiv skjerm, lett å bruke, lekkert design, alle apper funker alltid, apple music, ibooks... alt er perfekt. Android er et h.....s rot.

 

Anonymous poster hash: 03345...d7a

Apple music. Hvordan funker dette? Er det verdt 99 kr mnd? Er det som Spotify?

 

Anonymous poster hash: ba186...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...