Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Kjapp, responsiv skjerm, lett å bruke, lekkert design, alle apper funker alltid, apple music, ibooks... alt er perfekt. Android er et h.....s rot. Anonymous poster hash: 03345...d7a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Vi forstår hverandre 😄 Jeg forstår ingen andre telefoner like godt. Sier sikkert mest om meg. Anonymous poster hash: 430ef...618
Kjerringa med agurken Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Enkelt, greit, sikkert, virusfritt. I tillegg er det jo mange apper
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Enkel og oversiktlig i bruk, tar veldig gode bilder (har 6s) og så syns jeg den er lekker (har den i rosegull ) Anonymous poster hash: a48ad...e34
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Kjapp, responsiv skjerm, lett å bruke, lekkert design, alle apper funker alltid, apple music, ibooks... alt er perfekt. Android er et h.....s rot. Anonymous poster hash: 03345...d7a Apple music. Hvordan funker dette? Er det verdt 99 kr mnd? Er det som Spotify? Anonymous poster hash: ba186...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå