Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Driv og manner meg opp til å melde meg på. Synes det er skummelt siden det er nytt for meg og fordi eg må gjøre det aleine og fordi eg Ikkje føler meg vel med meg sjølv. Noen som kan fortelle meg kva eg har i vente? Satt opp slik at eg er invitert fra og til klokkeslett og det er bare en halv time. Kan eg ta med standard cv eller bør eg sette inn bilde og gjør meir ut av det? Anonymous poster hash: 9fa25...6e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Jeg hadde med standard CV. Var egentlig ganske bortkastet for min del, det var noen callsentre, lastebilfirma og helseinstitusjoner der. Jeg har en mastergrad innen mitt fagfelt, men er kanskje ikke jobbe som hverken sykepleier eller lastebilsjåfør. Callsentrene var ute etter "unge, freshe og fremadstormende medarbeidere", så følte ikke jeg helt passet inn der heller :-p Anonymous poster hash: b6f69...262
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Eg ønsker jobb innen økonomi og administrasjon, så i utgangspunktet kan jo alle ha bruk for meg. Der kommer også en del vikarbyrå, er litt redd for at eg skal føle at eg må registrere meg hos de og ta masse urelevante oppdrag som tar fokus vekk fra å søke jobber. Har jobba for vikarbyrå i mange år før. Er litt sånn at når eg først har jobb orker eg ikkje leite etter noke anna. Og redd eg plutselig skal føle meg liten og sjenert i motsetning til blid og sprudlende som eg er når eg føler meg ovenfor. Anonymous poster hash: 9fa25...6e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Andre som har erfaringer? Anonymous poster hash: 9fa25...6e6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Da har eg meldt meg på. Føles riktig. Anonymous poster hash: 9fa25...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå