Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #1 Skrevet 15. mars 2016 Flere som er spente på det? Har en liten en jeg har søkt om plass for fra senhøsten. Mon tro om de gir oss plass, om det er plass... Ryktet sier at det er få som begynner på skolen i år, så de må holde igjen noen barn fra liten avd.så det er få plasser som frigjøres. Og min lille har ikke rett på plass. Noen lange dager frem til 1.4. nå... Når får dere svar? Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #2 Skrevet 15. mars 2016 Vi fikk svar i går. Anonymous poster hash: e9b61...c58
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #3 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #4 Skrevet 15. mars 2016 Vi fikk svar i går. Anonymous poster hash: e9b61...c58 Fikk dere plass da? Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Har ikke fått noen mail jeg, måtte lese meg opp på kommunens nettside Sist fikk vi brev i posten, men hadde vært lettere om det ble lagt ut på altinn. Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Har ikke fått noen mail jeg, måtte lese meg opp på kommunens nettside Sist fikk vi brev i posten, men hadde vært lettere om det ble lagt ut på altinn. Anonymous poster hash: 2fce3...abc Vi søkte elektronisk via kommunens nettsider, og fikk bekreftelse på mottatt søknad, samt dette til svar: "Utsendelse av tilbud: Tilbud om barnehageplass sendes ut elektronisk: 20.02.2016 og 31.03.2016" Hørte ikke noe i februar, så fingers crossed enda Anonymous poster hash: bff7e...bdf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #7 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Har ikke fått noen mail jeg, måtte lese meg opp på kommunens nettside Sist fikk vi brev i posten, men hadde vært lettere om det ble lagt ut på altinn. Anonymous poster hash: 2fce3...abc Vi søkte elektronisk via kommunens nettsider, og fikk bekreftelse på mottatt søknad, samt dette til svar: "Utsendelse av tilbud: Tilbud om barnehageplass sendes ut elektronisk: 20.02.2016 og 31.03.2016" Hørte ikke noe i februar, så fingers crossed enda Anonymous poster hash: bff7e...bdf Sendes ut elektronisk? At man logger inn på den siden man sendte søknad fra? Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #8 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Har ikke fått noen mail jeg, måtte lese meg opp på kommunens nettside Sist fikk vi brev i posten, men hadde vært lettere om det ble lagt ut på altinn. Anonymous poster hash: 2fce3...abc Vi søkte elektronisk via kommunens nettsider, og fikk bekreftelse på mottatt søknad, samt dette til svar:"Utsendelse av tilbud: Tilbud om barnehageplass sendes ut elektronisk: 20.02.2016 og 31.03.2016" Hørte ikke noe i februar, så fingers crossed enda Anonymous poster hash: bff7e...bdf Sendes ut elektronisk? At man logger inn på den siden man sendte søknad fra? Anonymous poster hash: 2fce3...abc Nei, at jeg mottar en mail i slutten av mars nå. Anonymous poster hash: bff7e...bdf
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #9 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fikk vite av styreren på den ene av bhg jeg har søkt på at svar sendes ut denne uken. Ikke at hun sa det direkte, men med måten hun ordla seg på bekrftet hun langt på vei at vi hadde fått plass. Andrevalg, uten å ha rett(født i des) og plass fra 1. januar, men med søskenprioritering, hadde allikevel ikke forventa å få plass. Er ikke den jeg helst vil ha plass i heller, men den er den nærmeste. Tror jeg får plass i førstevalget også, for der er stort sett ledige plasser året rundt, men den ligger litt lenger unna Så jeg grubler veldig på hva jeg skal velge. Kort vei, men mindre bra bhg, lengre vei, men god bhg? Anonymous poster hash: 40ed7...ad8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #10 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er også skikkelig spent! Får ikke svar før slutten av mnd i følge mail. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Har ikke fått noen mail jeg, måtte lese meg opp på kommunens nettside Sist fikk vi brev i posten, men hadde vært lettere om det ble lagt ut på altinn. Anonymous poster hash: 2fce3...abc Vi søkte elektronisk via kommunens nettsider, og fikk bekreftelse på mottatt søknad, samt dette til svar:"Utsendelse av tilbud: Tilbud om barnehageplass sendes ut elektronisk: 20.02.2016 og 31.03.2016" Hørte ikke noe i februar, så fingers crossed enda Anonymous poster hash: bff7e...bdf Sendes ut elektronisk? At man logger inn på den siden man sendte søknad fra? Anonymous poster hash: 2fce3...abc Nei, at jeg mottar en mail i slutten av mars nå. Anonymous poster hash: bff7e...bdf Viste seg at jeg får en mail jeg og ja Bare å vente... Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Mamma til 2 søte Skrevet 15. mars 2016 #11 Skrevet 15. mars 2016 Venter. Er dritstressa! Har ett 2014 barn som ikke har fått plass. Men nå har vi jo lovrettet plass, så håper vi får 1.valget. Blir jo 1 år og 9 mnd ved start. Så vi ligger vel ganske først i køa ☺
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #12 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fikk vite av styreren på den ene av bhg jeg har søkt på at svar sendes ut denne uken. Ikke at hun sa det direkte, men med måten hun ordla seg på bekrftet hun langt på vei at vi hadde fått plass. Andrevalg, uten å ha rett(født i des) og plass fra 1. januar, men med søskenprioritering, hadde allikevel ikke forventa å få plass. Er ikke den jeg helst vil ha plass i heller, men den er den nærmeste. Tror jeg får plass i førstevalget også, for der er stort sett ledige plasser året rundt, men den ligger litt lenger unna Så jeg grubler veldig på hva jeg skal velge. Kort vei, men mindre bra bhg, lengre vei, men god bhg? Anonymous poster hash: 40ed7...ad8 Ville valgt en god bhg over en mindre god bhg, hvis du har muligheten. Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #13 Skrevet 15. mars 2016 Venter. Er dritstressa! Har ett 2014 barn som ikke har fått plass. Men nå har vi jo lovrettet plass, så håper vi får 1.valget. Blir jo 1 år og 9 mnd ved start. Så vi ligger vel ganske først i køa ☺ Det gjør dere nok ja Fikk baby i nov 2014? Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Daquiry Skrevet 15. mars 2016 #14 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte i mai i fjor, og fikk tilbud om plass i forrige uke
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #15 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er superstressa. Har krav på plass, men er dønn avhengig av å ha han i den barnehagen jeg jobber. Er alene og kjører ikke bil, så får han plass i en annen barnehage enn min, så sliter jeg med logistikken 😵. På nett står det at vi kan vente svar innen utgangen av april (tønsberg ). Utrolig lenge å vente 😯 Anonymous poster hash: b8b84...692
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #16 Skrevet 15. mars 2016 Vi fikk svar i går. Anonymous poster hash: e9b61...c58 Fikk dere plass da? Hvor bor dere? Anonymous poster hash: 2fce3...abc Fikk plass ja. Bergen kommune. Fikk svar i posten Anonymous poster hash: e9b61...c58
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #17 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte i mai i fjor, og fikk tilbud om plass i forrige uke Noen som hadde slutta da? Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #18 Skrevet 15. mars 2016 Jeg er superstressa. Har krav på plass, men er dønn avhengig av å ha han i den barnehagen jeg jobber. Er alene og kjører ikke bil, så får han plass i en annen barnehage enn min, så sliter jeg med logistikken 😵. På nett står det at vi kan vente svar innen utgangen av april (tønsberg ). Utrolig lenge å vente 😯 Anonymous poster hash: b8b84...692 Det var lenge å vente ja D: Anonymous poster hash: 2fce3...abc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 Vår kommune hadde inntaksmøte 7/3. Svar sendt til foreldre. Anonymous poster hash: 1b912...e82
Daquiry Skrevet 15. mars 2016 #20 Skrevet 15. mars 2016 Jeg fødte i mai i fjor, og fikk tilbud om plass i forrige uke Noen som hadde slutta da? Anonymous poster hash: 2fce3...abc Det vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #21 Skrevet 15. mars 2016 Venter. Er dritstressa! Har ett 2014 barn som ikke har fått plass. Men nå har vi jo lovrettet plass, så håper vi får 1.valget. Blir jo 1 år og 9 mnd ved start. Så vi ligger vel ganske først i køa ☺ Er ikke alle kommuner son kun følger alder i opptaket! I min kommune er det slik at det går kronologisk, men det skal være jevn fordeling av alle årsmodellene.. Slik at de født sent på året ligger dårligst an uansett.. :/ Anonymous poster hash: a3a1a...b58
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2016 #22 Skrevet 15. mars 2016 Jeg sendte ut tilbud til alle som søkte i vår barnehage på torsdag i forrige uke. Anonymous poster hash: 47fc3...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå